با حضور جمع کثیری از نخبگان انقلابی برگزار شد؛

نخستین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دامغان

نخستین مجمع مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دامغان با حضور جمع کثیری از زنان و مردان ولایتمدار نسل اول تا چهارم انقلاب این دیار شهید پرور برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ - 09March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، نخستین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دامغان با هدف گردهم آوردن نخبگان و فعالان ولایتمدار و دلبستگان آرمان‌های امام و رهبری و مقیدان به روحیه انقلابی؛ اعلام موجودیت این جبهه در شهرستان دامغان و انتخاب هیئت رییسه مجمع در محل حسینیه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دامغان و کارشناس ارشد سیاسی در این نشست با بیان اینکه بی‌شک ادامه روند فعلی کشور به مصلحت انقلاب و زیبنده نظام اسلامی و مردم ما نیست، اظهار داشت: در کنار فهرست بلند اقدامات مطلوب نظام در همه این سال‌ها ندیدن واقعیت ناکارآمدی دولت و مشکلات مردم نه شعور می‌خواهد و نه به شهامت نیاز دارد.

محمد علی امانی با اشاره به مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و ناکارآمدی سیاست‌های دولت یازدهم در کاهش آنها خاطر نشان کرد: 13 میلیون جوان مجرد، هفت میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار، حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها تنها گوشه ای از نگرانی های مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی را تشکیل می دهد.

وی با ذکر این مطلب که در مسئله برجام سرنوشت نظام اسلامی و آبرو و عزت ملت بزرگ ایران مطرح است و روند فعلی هرچه سریعتر باید متوقف شود، افزود: از نگاه رهبر فرزانه انقلاب اکنون دو جریان در کشور وجود دارد؛ جریان انقلابی و جریان غیر انقلابی، رهبری فرمودند باید در مقابل جریان غیرانقلابی داخل نظام ایستاد.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دامغان اضافه کرد: متأسفانه برخی در داخل کشور نسخه کوتاه آمدن در برابر غرب را برای ملت ما پیچیده‌اند، باصراحت می‌گویند که راه 37 ساله را اشتباه طی کرده‌ایم؛ واقعاً شرمنده‌ایم که مشاوران رییس جمهور هضم شدن در هاضمه بزرگ قدرت‌های جهانی را راه نجات ملت ما عنوان می‌کنند.

امانی تحقق منویات و مطالبات رهبری را پایه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان و ضمن تشریح سازوکار این جبهه برای حضوری مقتدر در انتخابات پیش رو، گفت: این جبهه با ماهیتی انقلابی و بدنه‌ای کاملا مردمی پای کار آمده و با شعار فراجناحی، فرااصولگرایی و فراانتخاباتی حرکت خود را آغاز کرده و انتخابات 96 باهر نتیجه‌ای پایان کار آن نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها