جشنواره شعر «تپش های ماندگار» در گرگان برگزار شد

نهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان گلستان با عنوان «تپش های ماندگار» صبح امروز (19 اسفند) در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ - 09March 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، نهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با عنوان «تپش‌های ماندگار»، صبح امروز پنجشنبه 19 اسفند ماه، با حضور سرهنگ حسن نیا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از شاعران و هنرمندان استان، در سالن جلسات تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.

جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان در گرگان  برگزار شد 

در ابتدای این مراسم سرهنگ حسن نیا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: اقداماتی که در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان انجام شد بسیار سخت بود و تجربیات دفاع مقدس باید با زبان دیگری به دیگر نسل ها منتقل شود و در واقع هنرمندان و شاعران در این عرصه می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: گستره مفهوم ایثار و شهادت، اختصاص به میدان جنگ و جهاد ندارد بلکه میادین علمی، فرهنگی و اقتصادی را نیز شامل می شود؛ در واقع فرهنگ ایثار و شهادت یک فرصت و نعمت مغتنم است و هنرمندان می‌بایست آن را آن آدر قالب هنر و شعر ارائه نمایند.

خاطرنشان می‌شود در انتهای این مراسم، از برگزیدگان شعر این دوره تقدیر بعمل آمد.

جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان در گرگان  برگزار شد 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها