من انقلابی‌ام- 50/ با حضور سرلشکر باقری صورت گرفت؛

رونمایی از نخستین نرم‌افزار جامع دفاع مقدس و راهیان‌نور

نخستین سفر مجازی سه بعدی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس به نام نرم افزار «ملک آسمان» صبح امروز در ستاد مرکزی راهیان نور با حضور سرلشکر باقری رونمایی شد.
کد خبر: ۲۳۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ - 09March 2017

رونمایی نخستین اپیکیشن جامع دفاع مقدس و راهیان نوربه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نخستین سفر مجازی سه بعدی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تحت عنوان «ملک آسمان» با حضور سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد مرکزی راهیان نور رونمایی شد.

سید محمود امیری طراح این نرم‌افزار در گفت‌وگو با دفاع پرس اظهار داشت: این نرم افزار اولین نرم افزار جامع دفاع مقدس و راهیان نور کشور است که به صورت تفصیلی و جامع هم امکان زیارت مجازی را برای زائر فراهم می‌کند و هم اطلاعات جامع در مورد همه مواردی که یک زائر قبل، حین و بعد از سفر نیاز دارد، در اختیارش قرار می‌دهد.

وی افزود: این برنامه به هفت بخش متشکل از گالری، دانشنامه دفاع مقدس، نقشه، مسیریاب، چند رسانه‌ای، وصیت‌نامه شهدا و زیارت مجازی تقسیم شده است. این نرم افزار وضیت آب و هوا و اوقات شرعی را در اختیار زائر قرار می‌دهد. همچنین جزئیات عملیات‌ها و شهدای شاخص را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. همچنین قابلیت دلنوشته در این نرم افزار باعث ایجاد حس معنوی در زائر می‌شود.

طراح نرم افزار جامع دفاع مقدس و راهیان نور خاطرنشان کرد: به طور کلی این نرم افزار می‌تواند نیازهای یک کاربر در مناطق عملیاتی را برطرف کند. حجم این نرم افزار 10 مگابایت بوده و 15 مگابایت عقبه پشتیبانی دارد که یک کاربر براساس نیاز خود می‌تواند موارد مورد نیاز را همچون فیلم یک منطقه عملیاتی را دانلود کند.

امیری در پایان گفت: نخستین نرم افزار جامع دفاع مقدس و راهیان نور به نام «ملک آسمان» به سفارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستادمرکزی راهیان نور جهت استفاده زائران سرزمین نور توسط یک تیم 14 نفره به مدت 24 ماه تهیه شد. علاقمندان می‌توانند این نرم افزار را از سایت «ملک آسمان» و یا از طریق کافه بازار به طور رایگان دانلود کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها