من انقلابی‌ام- 49/ سردار فضلی:

سند ملی راهبردی راهیان نور توأم با نگاه علمی است/ استقبال جوانان غیر ایرانی از راهیان نور

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه سند ملی راهبردی راهیان نور توأم با نگاه علمی است، گفت: در حوزه تربیت دینی تسهیلاتی فراهم شد تا هر ساله از اقصی نقاط دنیا جوانان به بازدید از راهیان نور بیایند.
کد خبر: ۲۳۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ - 09March 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور با حضور در استودیوی «رادیو بهاران» مستقر در ستاد مرکزی راهیان نور، سفرهای راهیان نور را حجی بصیرتی دانست و اظهار داشت: راهیان نور شرایطی را برای شناخت دفاع مقدس فراهم کرد. دفاع مقدس تنها نقطه‌ای است که در آن عمل به قرآن و احکام اسلام کامل اجرا شد.
 
وی افزود: امکانات بازدید زائران راهیان نور از هفت استان زمینی و دریایی فراهم شده است. سفرهای راهیان نور با دو رویکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به دنبال کار اثرگذار فرهنگی و انتشار فرهنگی قرآنی حاکم در دفاع مقدس است.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه سند ملی راهبردی راهیان نور توأم با نگاه علمی است، افزود: در حوزه تربیت دینی تسهیلاتی فراهم شد تا هر ساله از اقصی نقاط دنیا جوانان به بازدید از راهیان نور بیایند.
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار