امیر آریانفر در نشست خبری:

مرزهای غربی کشور در امنیت کامل بسر می‌برد/ بهره‌گیری از تجهیزات دفاعی متناسب با تهدیدات

ارشد نظامی آجا در منطقه غرب کشور با بیان اینکه مرزهای غربی کشور در امنیت کامل بسر می‌برند، گفت: از تجهیزات دفاعی مناسب برای مقابله با تهدیدات استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۳۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ - 09March 2017
مرزهای غربی کشور در امنیت کامل بسر می برد/ بهره گیری از تجهیزات دفاعی متناسب با تهدیداتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «فرهاد آریانفر» ارشد نظامی آجا در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان در نشست خبری نهمین کاروان رسانه‌ای راهیان نور نزاجا با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است که باید استخراج و به نسل جوان ارائه شود، و این مسئولیت خطیر امروز بر دوش اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، بهترین روش مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است، افزود: یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن اشاعه فرهنگ ازخودگذشتگی و ایثار، جوانمردی و ولایتمداری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

امیر آریانفر در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر شرایط فعلی مرزهای غربی کشور گفت: 490 کیلومتر از مرزهای غربی کشور را تحت اشراف داریم و هم اکنون مرزهای غربی کشور در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه از تجهیزات به روز شده و کارآمدی در حوزه حفاظت از مرزها استفاده می‌شود، تصریح کرد: وضعیت منطقه به طور مداوم رصد شده و تحت اشراف اطلاعاتی قرار دارد.

ارشد نظامی آجا در منطقه غرب کشور با اشاره به انواع تهدیدات نامتقارن، کلاسیک و ترکیبی تاکید کرد: ارتش برای هر نوع تهدیدی تاکتیک‌های مقابله به مثل را طرح ریزی و عملیاتی کرده است.

وی در ادامه به انهدام گروهک‌های تکفیری در سال 93 و مقابله با برخی تحرکات عناصر تروریستی در سال 94 و همچنین انهدام گروه 12 نفره پژاک توسط هوانیروز اشاره کرده و در این رابطه گفت: ارتش در آمادگی کامل قرار داشته و هر نوع تهدیدی را در نطفه خفه خواهد کرد و در موارد اشاره شده به سرعت خود را به منطقه رسانده و دشمن را ناکام گذاشته است.

امیر آریانفر در پایان عنوان کرد: سعی داریم تا در یادمان‌های دفاع مقدس از راویانی که در دوران جنگ در مناطق حضور داشتند و عملیات‌ها را از نزدیک لمس کرده‌اند، استفاده کنیم.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها