من انقلابی‌ام-51/ مولوی یعقوبی:

به حال و هوای خادمان شهدا غبطه می‌خورم

«من به حال و هوای خادمان عزیز غبطه می‌خورم؛ ای کاش در زمان جنگ بودم و حداقل برای رزمندگان کمترین خدمتی را انجام می‌دادم.»
کد خبر: ۲۳۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 09March 2017
به حال و هوای خادمان شهدا غبطه می‌خورممولوی «خیرالله یعقوبی» امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء روستای قره تپه مازندران که برای نخستین بار به سرزمین‌های نور سفر کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر می‌گوید: حدود 15 سال است که در حوزه تقریب مذاهب فعالیت دارم. هدف از تقریب مذاهب نیز این نیست که افراد تغییر مذهب بدهند، بلکه باید هر فرد بر مدار فقه و اصول خودش به دیگر مذاهب احترام بگذارد.

وی می‌افزاید: امروز که به عنوان یک روحانی اهل تسنن از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنم، غبطه می‌خورم که چرا در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان به عنوان یک مبلغ و یا حتی یک رزمنده حضور نداشته‌ام. شنیده‌ام که در زمان جنگ، رزمندگان و بسیجیانی بودند که شبانه، کفش‌های مردم را واکس می‌زدند اما این حقیقت را باور نداشتم تا اینکه خود به چشمان خودم در یادمان‌ها دیدم که فرزندان معنوی آن بسجیان امروز در یادمان‌ها به مردم خدمت می‌کنند و من به حال و هوای این خادمان عزیز نیز غبطه می‌خورم. ای کاش در زمان جنگ بودم و حداقل برای رزمندگان کمترین خدمتی را انجام می‌دادم. توصیه من به همه‌ی آن عزیزانی که تاکنون به این سرزمین‌ها نیامده‌اند این است که حداقل برای یک بار به راهیان نور سفر کنند.

یعقوبی خاطرنشان می‌کند: امروز وظیفه ما در قبال شهدا، ایجاد و تقویت وحدت است. سرزمین‌های نور نیز در این وحدت آفرینی نقش موثری دارند. اتحاد رمز پیروزی مسلمانان است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار