فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

کاشت نهال توسط کاروان های راهیان نور مازندران در خوزستان

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: با توجه به شرایط اقلیمی حاضر خوزستان و آلودگی های به وجود آمده بر اثر گرد و غبار در شهرها و مناطق آن استان، کاروان های راهیان نور و اردوهای جهادی مازندران با استقرار در اهواز، علاوه بر کاشت درخت، سرسبزی، خرمی و پاکی را برای سال های آینده به این استان به یادگار می گذارند.
کد خبر: ۲۳۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ - 09March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردارمحمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در ستاد غرس نهال در ستاد سپاه كربلا با بیان اینکه موضوع درخت و درختکاری سنتی است، اظهار داشت: از جمله نعمت هایی که در قرآن به آن تاکید شده درختکاری است چرا که نماد آبادانی، شاخص سرسبزی، مظهر زندگی، آسایش انسان و پاکی طبیعت است.

وی درختان را مهم‌ترین سامانه حیات بخش بشر و دارای جایگاهی انکارناپذیر در تامین رفاه، آسایش و سعادتمندی انسان‌ها دانست و تصریح کرد: با همه این دلایل سپاه کربلا مازندران علاوه بر کاشت نهال در محوطه ستاد این سپاه در پادگان ها، یادمان ها و گلزار های شهدای استان به کاشت نهال و درخت می‌پردازد تا آثاری ارزشمند برای خدمت رسانی به مردم حال به جا گذارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: به مناسبت همزمانی هفته شهید و منابع طبیعی به منظور اهمیت، گسترش و ترویج فرهنگ درختکاری، پاسداران و بسیجیان با حضور در پادگان گهرباران پنج شنبه آخر هفته خود را با کاشت نهال و یاد شهدای مازندران ماندگار می‌شود.

سرداربابایی یادآور شد: با توجه به شرایط اقلیمی حاضر خوزستان و آلودگی های به وجود آمده بر اثر گرد و غبار در شهرها و مناطق آن استان، کاروان های راهیان نور و اردوهای جهادی مازندران با استقرار در اهواز، علاوه  بر کاشت درخت، سرسبزی، خرمی و پاکی را برای سال های آینده به این استان به یادگار می گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار