من انقلابی‌ام-54/

پایان سفر نهمین کاروان رسانه‌ای راهیان نور نیروی زمینی ارتش

سفر نهمین کاروان رسانه‌ای نیروی زمینی ارتش به راهیان نور غرب کشور امروز به پایان رسید.
کد خبر: ۲۳۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ - 09March 2017
پایان سفر نهمین کاروان رسانه‌ای راهیان نور نیروی زمینی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، نهمین سفر کاروان رسانه‌ای نیروی زمینی ارتش به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب کشور به پایان رسید.

در این برنامه که به همت نیروی زمینی ارتش انجام شد، جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و دیجیتال از روز دوشنبه جهت بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و انعکاس اخباری از توانمندی‌های نظامی و امنیتی وارد منطقه غرب کشور شدند.

اعضای این کاروان که به مدت سه روز در مناطق عملیاتی غرب کشور حاضر بودند از مناطقی چون یادمان شهدای مرصاد، یادمان شهید شیرودی، پادگان ابوذر، بیمارستان صحرایی ارتش در غرب و مناطق مرزی بازدید کردند.

همچنین این کاروان با حضور در مناطق سرپل ذهاب، تنگه چهارزبر، تنگ حمام، ارتفاعات بازی دراز و ساختمان‌های بمباران شده پادگان ابوذر ضمن بازدید جهت تکمیل گزارش‌های خبری از راویان دفاع مقدس حاضر در این مناطق استفاده کردند.

کاروان رسانه‌ای راهیان نور نزاجا در سومین روز از سفر به مناطق عملیاتی غرب کشور ضمن نشستی با امیر سرتیپ دوم «فرهاد آریانفر» ارشد نظامی آجا در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان اطلاعاتی را در خصوص توانمندی‌های رزمی و نظامی نیروهای ارتش در غرب کشور و پیشنهاداتی را در جهت ارتقای یادمان‌های دفاع مقدس که ارتش متولی آن است، ارائه کرد.

امیر آریانفر حضور خبرنگاران در استان کرمانشاه را حضوری موثر و قابل توجه عنوان کرد و افزود: تلاش ما بر این است تا در سال‌های آینده ظرفیت‌های بیشتری را در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ارائه خدمات در یادمان‌ها پای کار بیاوریم.

این کاروان در پایان از پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه و از قسمت‌های مختلف این پایگاه بازدید کردند.

همچنین 2 تن از خلبانان دوران دفاع مقدس با حضور در این پایگاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار