من انقلابی‌ام-77/ شیروی خبر داد؛

بازسازی «پل خیبر» و برپایی نمایشگاه «پل بعثت» در یادمان شهدای والفجر هشت

مسئول یادمان شهدای والفجر هشت از بازسازی پل خیبر و برپایی نمایشگاه پل بعثت در این یادمان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ - 10March 2017
بازسازی «پل خیبر» و برپایی نمایشگاه «پل بعثت» در یادمان شهدای والفجر هشت«مرتضی شیروی» مسئول یادمان شهدای والفجر 8 در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در خصوص برنامه‌های این یادمان اظهار داشت: با توجه به اینکه این یادمان، جزو یادمان‌های پر تردد است، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا کارهای زیادی توسط خادمان انجام شده است که مهمترین آن‌ها فضاسازی متناسب با حال و هوای دفاع مقدس، پیام رسانی به دو صورت روایتی و در فضای مجازی، ساخت و احداث دروازه قرآن به مساحت 80 متر مربع، ترمیم و بازسازی پل متحرک خیبر، فضاسازی و ساخت قرارگاه گردانی، ساخت سنگر قرآنی و دارالقرآن در یادمان، تهیه و نصب تسلیحات جنگی در یادمان، ساخت بیش از 400 تابلو چوبی، فضاسازی ضریح مقدس 8 شهید گمنام و ساخت و احداث سنگر مناجات در بین پل متحرک خیبر است. 

شیروی در ادامه به برنامه‌هایی که قرار است در آینده برگزار شود نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی از جمله مراسم استغاثه در جمعه آخر سال و جشن میلاد کوثر برگزار می‌شود. همچنین لندیگراف نیروی دریایی سپاه در منطقه حضور پیدا می‌کند. 

وی در خصوص تعداد خادمان این یادمان گفت: از مهر ماه سال جاری تا آغاز دوره اوج راهیان نور جنوب کشور، حدود 180 خادم بومی در این یادمان فعالیت داشته‌اند. در این ایام نیز 50 خادم برادر و 30 خادم خواهر به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.
 
شیروی در پایان به برپایی چندین نمایشگاه‌ در این یادمان اشاره و عنوان کرد: نمایشگاه «گنج جنگ»، «حجاب و عفاف»، «دفاع مقدس»، «کودک و نوجوان» و «پل بعثت» از جمله نمایشگاه‌هایی هستند که در این یادمان برپا شده‌اند.
 



انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار