مسئول یادمان شهدای والفجر 8 خبر داد؛

بازسازی پل «خیبر» و برپایی نمایشگاه «پل بعثت» در یادمان اروندکنار

مسئول یادمان شهدای والفجر هشت(اروندکنار) از بازسازی پل «خیبر» و برپایی نمایشگاه «پل بعثت» در این یادمان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ - 11March 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان،  مرتضی شیروی، مسئول یادمان شهدای والفجر هشت (اروند کنار) در خصوص برنامه‌های این یادمان اظهار داشت: با توجه به اینکه این یادمان، جزو یادمان‌های پر تردد است، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا کارهای زیادی توسط خادمان بومی انجام شده است که مهمترین آن‌ها فضاسازی متناسب با حال و هوای دفاع مقدس، پیام رسانی به دو صورت روایتی و فضای مجازی، ساخت و احداث دروازه قرآن به مساحت 80 متر مربع، ترمیم و بازسازی پل متحرک خیبر، فضاسازی و ساخت قرارگاه گردانی، ساخت سنگر قرآنی و دارالقرآن در یادمان، تهیه و نصب تسلیحات جنگی در یادمان، ساخت بیش از 400 تابلو چوبی، فضاسازی ضریح مقدس 8 شهید گمنام و ساخت و احداث سنگر مناجات در بین پل متحرک خیبر است.

شیروی افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله مراسم استغاثه در جمعه آخر سال و جشن میلاد کوثر در این یادمان برگزار می‌شود. همچنین لندیگراف نیرو دریایی سپاه نیز در منطقه حضور پیدا می‌کند.

وی در خصوص تعداد خادمان این یادمان نیز گفت: از مهر ماه سال جاری تا آغاز دوره اوج راهیان نور جنوب کشور، حدود 180 خادم بومی در این یادمان فعالیت داشته‌اند. در این ایام نیز 50 خادم برادر و 30 خادم خواهر به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

شیروی در پایان به برپایی نمایشگاه‌ها در این یادمان اشاره و عنوان کرد: نمایشگاه «گنج جنگ»، «حجاب و عفاف»، «دفاع مقدس»، «کودک و نوجوان» و «پل بعثت» از جمله نمایشگاه‌هایی هستند که در این یادمان برپا شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها