من انقلابی‌ام-83/ سردار علیپور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز از سال آینده آغاز می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: مراحل ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز از سال آینده آغاز می‌شود و امید است طی سه سال به پایان برسد.
کد خبر: ۲۳۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ - 11March 2017
ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز از سال آینده آغاز می‌شودسردار سرتیپ دوم  «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر، با اشاره به نقش استان خوزستان در دفاع مقدس اظهار داشت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس است و اقبال زائران راهیان نور برای حضور در مناطق عملیاتی این استان، بی نظیر است.

وی افزود: به منظور پذیرایی مناسب از زائران، جلساتی با مجموعه نیروهای مسلح و مسئولین دولتی برگزار شد، که متعاقبا از مبادی ورودی استان، یعنی شهرهای ایذه، اندیمشک، بهبهان و هندیجان با انجام تبلیغات محیطی، آماده‌سازی محل استراحت و استقرار در فضاهای باز مثل پارک‌ها و باغ‌ها و همچنین ارائه خدمات امدادی و پزشکی به خدمات رسانی به زائران می‌پردازیم.

علیپور ادامه داد: تمهیداتی اندیشیده شده تا ضمن تامین امنیت زائران در همه سطح استان، خدمات رسانی مناسبی به کاروان‌های راهیان نور داشته باشیم.

وی همچنین درباره مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز گفت: کار طراحی این مرکز رو به اتمام است و  ان شاءالله از سال ۹۶ کار ساخت آن را آغاز می‌کنیم.

علیپور افزود: طبق برآوردهای ما، ساخت این مرکز تا سه سال دیگر به پایان می‌رسد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار