همراه با استقبال گرم مردم و مسئولان؛

پیکرهای پاک 3 شهید گمنام وارد استان بوشهر شدند

پیکرهای مطهر 3 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز (21 اسفند) وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 11March 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، پیکرهای 3 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و قشرهای مختلف مردم شهید پرور بوشهر قرار گرفت.

مردم ولایتمدار بوشهر درمسیر تشییع شهدای گمنام از سالن پروازهای خارجی بوشهر تا انتهای خیابان امام رضا(ع)، با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر با بیان اینکه دو منطقه استان پذیرای این شهیدان گمنام هستند، اظهار داشت: دو شهید گمنام در شهر «بادوله» و یک شهید دیگر در مجتمع مسکونی حضرت امام خمینی(ره) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تشییع و تدفین خواهند شد.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: شهید مجتمع مسکونی حضرت امام خمینی(ره) (ره) 17 ساله است که در عملیات «بدر» (شرق دجله) به شهادت رسیده است. همچنین شهید گمنام «بادوله» 44 ساله و در عملیات «خیبر» (جزیره مجنون) و شهید گمنام دیگر نیز 21 ساله و در عملیات «بدر» (شرق دجله) به شهادت رسیده و تفحص شده اند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر با بیان اینکه با تشییع و دفن این 3 شهید والامقام تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در این استان به 127 شهید گمنام می‌رسد، خاطر نشان کرد: 11 تن از این شهدای خوشنام در گلزارهای شهدا و دیگر شهیدان گمنام نیز در پارک ها، دانشگاه ها و پادگان های نظامی و انتظامی تدفین شده اند.

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در بوشهر از چهار راه تأمین اجتماعی تا مجتمع مسکونی حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار