سردار ساجدی‌نیا خبر داد:

تمهیدات ویژه پلیس راهور در روزهای پایانی سال

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال مبادی خروجی و معابر اصلی شهر در روزهای پایانی سال زیر پوشش کامل ماموران پلیس راهور قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۳۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ - 11March 2017
تمهیدات ویژه پلیس راهور در روزهای پایانی سالبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به کنترل بزرگراه‌ها، معابر و خیابان‌های شهر تهران از سوی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و همچنین خروج شهروندان و مسافران نوروزی و حضور شهروندان برای زیارت اهل قبور پیش بینی می‌شود ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا شدید باشد. از این رو، پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ویژه‌ای را برای جلوگیری از ترافیک خودروها در روزهای پایانی سال اتخاذ کرده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید نظیر امین‌الملک، امامزاده حسن، تجریش، افسریه، مولوی گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خریدهای نوروزی پیش بینی می‌شود روزهای پیش رو شاهد پرحجمی ترافیک در برخی مناطق تهران به ویژه منطقه بازار باشیم؛ بنابراین با اتخاذ یک‌سری تمهیدات ترافیکی در این معابر و با حضور محسوس و نامحسوس مأموران پلیس و همچنین بهره‌مندی از دوربین‌های نظارتی اقدام به تسهیل ترافیک و تأمین امنیت شهروندان می‌کنیم.

سردار ساجدی‌نیا با تأکید از استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی از دوربین‌های کنترل ترافیک در این مسیرها از شهروندان خواست که سفرهای درون شهری خود را در مناطق مرکزی شهر مدیریت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین دربارهٔ تمهیدات پلیس راهور در چهارشنبه آخر سال نیز گفت: این موضوع بیشتر یک طرح انتظامی است، اما همکاران من تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را هم در این شهر اعمال خواهند کرد و قطعاً با خودروهایی که بخواهند با امنیت و آرامش شهروندان بازی کنند و یا اقدام به اخلال درآمد و شد شهروندان کنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها