مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان:

همایش «مادران انقلابی» در زنجان برگزار می‌شود

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: همایش «مادران انقلابی» در زنجان با محوریت گرامیداشت مقام مادران شهدای جاویدالاثر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ - 11March 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، محمد رضاخانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت ام‌البنین(س)، اظهار داشت: به همین مناسبت آیین گرامیداشت مقام مادران شهدای جاویدالاثر و شهدای دانش‌آموز استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وقتی از انقلاب و جنگ و امثال آن سخن می‌گوییم ذهن‌ها فقط به سوی مردان و پسران متمرکز می‌شود، تصریح کرد: ولی مردان و پسران تربیت‌یافته مادران این سرزمین هستند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با اشاره به نقش برجسته زنان در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، تاکید کرد: شهدا و مجاهدان در راه خدا حاصل تربیت مادران انقلابی هستند.

رضاخانی افزود: برگزاری این برنامه‌ها به پاس خدمات و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و همینطور ادای دین نسبت به مادران این بزرگواران است که در عمل فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه تزریق کردند، فرهنگی که از گنجینه‌های غنی جامعه اسلامی و شیعه است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با سخنرانی دکتر نظری و با حضور استاد ولی‌الله کلامی ساعت 15و 30 دقیقه روز یکشنبه 22 اسفندماه 95 در محل حسینیه شهدا واقع در گلزار شهدای پایین برگزار می‌شود.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان ادامه داد: این برنامه با همکاری هیأت ثارالله استان زنجان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان و بنیاد شهید انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها