برگزاری ششمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

ششمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ - 11March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سردار محمد علی پور ظهر امروز شنبه در ششمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات استانداری با موضوع برنامه ریزی برای حضور کاروان های راهیان نور در استان برگزار شد، ضمن احترام  به همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: 20 اسفند روز ملی راهیان نور است؛ راهیان نور برای خوزستان یک فرصت است و مسئولان اگر از آن استفاده و بهره لازم را ببرند چه از نظر معنوی معنوی و انقلابی و چه از نظر مسائل مختلف می تواند برای استان ثمرات مناسبی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید به دستور امام راحل بیان کرد: 22 اسفند نیز روز بزرگداشت شهدا است؛ شهدایی که از همه چیز خود گذشتند تا امروز به یک امنیت با ثبات و حفظ تمام کیان جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کنیم. امسال 16 اسفند روزی بود که اکثر مسئولان و دست اندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و در این دیدار از دفاع مقدس به عنوان یک ثروت نام برده و نسبت به استفاده از آن تأکید شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: طی 12 سال اخیر تمام مسئولان استانی اقدامات شایسته و خوبی را در ارتباط با دفاع مقدس و راهیان نور انجام دادند که سرآمد همه آنها سپاه به ویژه سپاه حضرت ولیعصر(عج) که طلایه دار راهیان نور در خوزستان است، بود.

سردار علیپور ابراز امیدواری کرد: این نشست ها نوع خدماتی که باید در خوزستان در این راستا انجام شود را تسریع دهد.

وی عنوان کرد: تاکنون هیچ تبلیغاتی در شهرهای ورودی خوزستان حتی اهواز برای ورود کاروان های راهیان نور و همچنین تبلیغات محیطی در شهرهای مرزی مثل هویزه، سوسنگرد، آبادان و خرمشهر هم انجام نشده است در حالیکه انتظار می رود شهرداری ها ودیگر نهادها به این حرکت ارزشی ومهم توجه وعنایت بیشتری داشته باشند ومبلمان وفضاهای شهری را به گونه ای آذین ببندند که حضور کاروان ها آنرا احساس کنند وهمه متوجه باشند که به پایتخت فرهنگی ومعنوی دفاع مقدس آمده اند.

دراین جلسه شریعتی استاندار خوزستان،  معاونین وی، سردار شاهوارپور و بسیاری از فرمانداران و مدیران کل استان خوزستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها