سردار کاظمینی:

فرزندان شهدای مدافع حرم مانند پدرانشان مدافعان ولایت هستند

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت:‌ انسان وقتی فرزندان شهدای مدافع حرم را می‌بیند، می‌گوید که اینها نیز حتما مانند پدرانشان مدافعان حرم و مدافعان ولایت خواهند بود.
کد خبر: ۲۳۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ - 11March 2017
فرزندان شهدای مدافع حرم مانند پدرانشان مدافعان ولایت هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار پاسدار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم رونمایی از کتاب «دور و نزدیک» که عصر امروز 21 اسفند‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه دغدغه بنده بعد از جنگ، تهدیدات دشمنان نبود، اظهار کرد: آنچه که دغدغه مرا بعد از جنگ به عنوان کسی که صحنه‌های جنگ و ایثارگری‌های کسانی مانند همت‌ها، باکری‌ها، متوسلیان‌ها و هزاران شهید دیگر را دیده بودم، این بود که اگر مجددا جنگی بر ما تحمیل شود آیا جوانان امروز مانند آن جوانان دیروز رشادت و فداکاری خواهند کرد؟ آیا صحنه را مانند «کربلا5»، «والفجر8»، «بیت المقدس» و «خیبر» اداره خواهند کرد؟

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: ما بعد از هشت سال دفاع مقدس با تدبیر رهبر معظم انقلاب از چند جنگ عبور کردیم، تا اینکه در سوریه و عراق این اتفاقات افتاد و ما شاهد پدیده‌ای به نام «مدافعان حرم» برای تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تاریخ ملت ایران شدیم.

سردار کاظمینی تأکید کرد: وقتی که بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که واقعا جوانان امروزی به همان صورت و یا حتی بهتر از گذشته، با شناخت بیشتر و عاشقانه‌تر و با ایمانی راسخ‌تر در صحنه‌ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) اولین شهید مدافع حرم بود، افزود: شهدای مدافع حرم حقیقتا از حریم ولایت دفاع کردند نه فقط از ساختمان حرم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: انسان وقتی فرزندان شهدای مدافع حرم را می‌بیند، می‌گوید که این‌ها نیز حتما مانند پدرانشان مدافعان حرم و مدافعان ولایت خواهند بود.

سردار کاظمینی، همچنین اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در عرصه‌های مختلف یک کار ویژه‌ای است و ما برخود یک تکلیف می‌دانیم که از این از خود گذشتگی و ایثار تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه اهمیت کار مرادیان گردآورنده کتاب «دور و نزدیک» این است که یک کار داوطلبانه و اعتقادی است، افزود: خانم مرادیان، خانه شهید مدافع حرم را با سختی فراوان در اهواز پیدا کرده و چندین ساعت وقت گذاشته تا بتواند چند فریم عکس از فرزندان شهید مدافع حرم بگیرد تا به نسل‌های آینده بگوید که بچه‌های شهدای ما در این سن و سال بودند که پدرهایشان برای اسلام و مذهب و ولایت در هزاران کیلومتر آن طرف‌تر ایثار کردند تا تشیع، انقلاب اسلامی و راه امام و شهدا پایدار بماند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار