اختصاص 137میلیارد ریال برای جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه

با تصمیم هیات ‌وزیران 137میلیارد و 214میلیون ریال برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش‌های خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه از وقوع حوادث احتمالی به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۲۳۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ - 11March 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن مصوبه هیات‌ وزیران به شرح زیر است:

1- مبلغ یک‌صد و سی‌وهفت میلیارد و دویست و چهارده میلیون ریال از محل منابع ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393، برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش‌های خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه از وقوع حوادث احتمالی به شرح جدول مندرج در پایگاه اطلاع رسانی دولت به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اختصاص می‌یابد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

- سازمان برنامه‌وبودجه استان‌های ذی‌ربط موظف‌اند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی و جبران خسارات، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را هر سه ماه یک‌بار به سازمان برنامه‌وبودجه کشور ارسال نمایند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، این مصوبه را برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه‌وبودجه کشور ابلاغ کرد.

نظر شما
پربیننده ها