مشاور عالی فرمانده سپاه قدس:

هر کشور به ایران گلوله‌ای شلیک کند با خاک یکسان می‌شود

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: از هر کشوری که به سوی ایران گلوله ای شلیک شود آن کشور با خاک یکسان خواهد شد و این نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۳۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ - 11March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «حسن کریم پور»، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس عصر (شنبه) در اجتماع خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان البرز که در سالن همایش شهرداری منطقه سه واقع در فردیس برگزار شد، با بیان این که شهدا ثروت امام زمان هستند، اظهار کرد: آنچه که انسان را به خدا و شهادت نزدیک می کند ثروت نام دارد و این شهدا هستند که بیشترین ثروت را دارند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اعلام اینکه نام رشادت های ایرانیان در دوران دفاع مقدس زبانزد دنیا است، عنوان کرد: در هر نقطه از جهان که نام جنگ به میان آورده شود صحبت از ۱۷۷ هزار شهید ایران در دفاع مقدس می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا انسان های کوچکی نبودند، گفت: آنها روحی بزرگ داشتند و دلیرانه به خاطر حفظ خاک و ناموس خود جنگیدند.

سردار کریم پور در بخش دیگری با بیان این سوال که چگونه نام جنگ را مقدس نهاده اند، ادامه داد: پس از هشت سال دفاع حتی یکبار گناهی گزارش نشد و به گفته سردار سلیمانی جبهه  قطعه ای از بهشت بود چرا که هرکه می آمد برای ساختن خودش بود نه دنیایش.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره با آیه ای از قرآن، بیان کرد: شهدا زنده هستند و حضورشان در دنیای ما محسوس است.

وی در ادامه با اعلام این که شهدا مدافع حرم مقام دو شهید را دارند، عنوان کرد: مدافعان حرم علاوه بر دور نگری، به خاطر عشق به اسلام و بصیرتشان است که می جنگند و اگر رشادت های آنها نبود اکنون در داخل کشور با داعش درحال جنگ بودیم.

سردار کریم پور با تاکید بر اینکه خانواده شهدا گاهی سوال می کنند که خون فرزندشان چه شد، تصریح کرد: نظام سلطه مدعی است تنها کشوری که مقابل ما ایستاد جمهوری اسلامی ایران است در مقابل این کشور هیچ واکنشی نمی توانیم انجام دهیم و این است پاسخ به خانواده های معظم شهدا.

وی با بیان این که کشور های عربی کلیپ های بسیاری درباره رشادت های شهدا ساخته اند، گفت: سلطه گران باور دارند ایران علاوه بر تکنولوژی، آموزش و قدرت عنصر چهارمی دارد.

وی در ادامه افزود: نظام سلطه به این نتیجه رسیده است که جمهوری اسلامی علاوه بر پارامتر هایی که یک کشور قدرتمند باید داشته باشد، عنصر چهارم به نام همراهی طبیعت را دارد.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور کشور روسیه، بیان کرد: پس از آن جلسه پوتین در گفتگو با رسانه ها درباره این دیدار گفت: هر آنچه درباره مسیحیت خوانده ام را در چهره ایشان دیده ام و تا زمانی که این فرد دانا و مقتدر وجود دارد هیچ چیز این کشور را تهدید نمی کند.

وی ادامه داد: کسی که این سخنان را درباره رهبر معظم انقلاب می گوید شخصیتی است که نصف دنیا را دارد و از لحاظ اقتصادی بسیار قدرتمند است.

سردار کریم پور در بخش دیگری به سخنان صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند  هرکه به اسرائیل ضربه بزند را یاری و هرکه به فلسطین ضربه بزند را دشمن می دانیم و به همان میزان به او ضربه می زنیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس ادامه داد: این سخنان نشان از قدرت یک کشور است که در صحنه های جهانی اینگونه سخن بگوید.

وی با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب ساخت و نگه داری سلاح هسته ای را حرام کرده است، عنوان کرد: اگر این حرام برداشته شود ساخت سلاح هسته ای برای نظام قدرتمند جمهوری اسلامی از ساخت یک تلفن همراه آسانتر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: از هر کشوری که به سوی ایران گلوله ای شلیک شود آن کشور با خاک یکسان خواهد شد و این نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار