لاریجانی در نطق میان دستور:

ماجراجویی‌ها در منطقه برای از پای در آوردن مقاومت است/ واکنش به اظهارات نتانیاهو

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله اصلی ماجراجویی‌های منطقه قطعا برای از پای در‌آوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است.
کد خبر: ۲۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ - 12March 2017
ماجراجویی‌ها در منطقه برای از پای در آوردن مقاومت است/ واکنش به اظهارات نتانیاهو

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 اسفند) قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک به مناسبت روز همسران و مادران شهید، اظهار داشت: آنان مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب گفت: در این جلسه مطالب مهمی درباره مسائل اساسی کشور از سوی مقام معظم رهبری بیان شد.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری درباره تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی که پایه اصلی رشد کشور خواهد بود و همچنین لزوم توجه به مسائل فرهنگی، مطالبی را بیان کردند.

لاریجانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مسیر اقتصاد مقاومتی را مسیر رستگاری ملی می‌داند افزود: امروز گزارشی از عملکرد مجلس در ماه‌های گذشته در قلمرو اقتصاد مقاومتی ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: دولت و وزرا نیز باید بر مبنای تاکید رهبری تلاش خود را در این زمینه مضاعف کنند.

رئیس مجلس با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور روسیه (پوتین) با رئیس دولت غاصب صهیونیستی گفت: رئیس رژیم صهیونیستی حرف‌های عجیب و غریبی گفته است که لازم است دو نکته را در این باره بیان کنم.

لاریجانی با بیان اینکه رئیس رژیم صهیونیستی تاریخ قبل از اسلام و ایرانیان را تحریف کرده است، اظهار داشت: ظاهرا این آقا نه با تاریخ آشناست و نه تورات خوانده است چون تاریخ را وارونه بیان کرده است البته از یک صهیونیست نابکار جز این انتظاری نیست که اینگونه دروغ‌پردازی کند.

وی با بیان اینکه رئیس رژیم صهیونیستی به روشنی بیان نمود پشت پرده جنگ در سوریه رژیم صهیونیستی است، گفت: او برای ایجاد صلح در سوریه شرط تعیین کرد و وی آشکارا به این موضوع پرداخت که جنگ در سوریه، جنگ علیه مقاومت است.

رئیس مجلس تصریح کرد: با اظهارات اخیر رئیس رژیم صهیونیستی اگر برخی رهبران کشورهای منطقه تاکنون تردید داشتند که جنگ در سوریه در راستای منافع مسلمانان به ویژه اهل سنت نیست با این سخنان رئیس رژیم صهیونیستی باید از ابهام در آمده باشند.

لاریجانی افزود: مسئله اصلی ماجراجویی‌های منطقه قطعا برای از پای در‌آوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است.

وی ادامه داد: نباید برخی کشورهای منطقه راه را برای سلطه رژیم صهیونیستی بر منطقه هموار کنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی توجه کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی جلب می‌کند، گفت: با این سخنان رئیس رژیم صهیونیستی حقیقت بحران‌های سال‌های اخیر در منطقه روشن شده و برخی کشورها که تاکنون مسیر غلطی را در پیش گرفته‌اند باید از این دسته‌بندی‌های غلط جدا شوند و راه را برای سلطه این رژیم صهیونیستی در منطقه فراهم نکنند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار