نشست جمع‌خوانی کتاب «شهید غیرت» برگزار شد

نشست جمع‌خوانی کتاب «شهید غیرت» با موضوع مروری بر بخشی از زندگی شهید مدافع حرم «هاشم دهقانی‌نیا» و با حضور جمعی از پاسداران سپاه استان اردبیل در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، در نشست جمع‌خوانی کتاب «شهید غیرت» که با همت کتابخانه مرکزی و باحضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل و مسئولین سپاه پاسداران استان اردبیل و جمعی از پاسدارن این نهاد انقلابی برگزار شد، بخش‌هایی از کتاب «شهید غیرت» نوشته اکبر دهقانی نیا جمع‌خوانی شد.

در این نشست فرهنگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه شهدای مدافع حرم، عزت ایران اسلامی در بحرانی ترین دوره تاریخی خاورمیانه را مدیون خون پاک این شهیدان دانست و اظهار کرد: استان اردبیل به داشتن فرزندان پاسدار و رشیدش و شهیدانی همچون دهقانی نیا به خود می بالد.

رباب عزیزخانی، جمع خوانی را طرحی موفق قلمداد کرده و افزود: کتابخانه های عمومی استان در طول سالجاری نزدیک به ۶۵۰ نشست جمع خوانی برگزار کرده اند.

وی، «شهید غیرت» را کتابی ارزشمند توصیف کرده و خاطرنشان کرد: با مطالعه این کتاب میتوان با شخصیت متعالی و روحیات شهید دهقانی نیا آشنا شد.

مسئول معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در این نشست با تمجید از طرح های کتاب خوانی ، نشستهای جمع خوانی را مایه آشنایی با لذت کتابخوانی بیان کرده و گفت: حضور در این نشست برای من و پاسداران سپاه استان، فرصت جدید و لذت بخشی بود.

سرهنگ محسن عالیش‌زاده، راه اندازی کتابخانه مشارکتی حضرت عباس(ع) در سپاه استان را موجب ایجاد فرصت دوچندان برای مطالعه و کتاب‌خوانی پاسداران علاقمند دانست و خاطرنشان کرد: وصول اولین بسته های کتاب ارسالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به این کتابخانه، موجب خوشحالی و رفع خستگی کارکنان این کتابخانه شد.

وی چاپ و انتشار کتاب هایی با محوریت شهدای مدافع حرم را موجب آشنایی نسل جوان با جان برکفانی دانست که بی هیچ ادعا، شجاعانه در برابر لشگر جهل و خدعه ایستاده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار