نهمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل؛

ضرورت استفاده ظرفیت ها برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل

استاندار اردبیل در نهمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استفاده از تمامی ظرفیت ها در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ضروری است.
کد خبر: ۲۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، نهمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل به ریاست استاندار اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حداکثری اعضا و در سالن «شیخ صفی» استانداری اردبیل برگزار شد، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با موثر دانستن حمایت های استاندار و مسئولین استانی و منطقه ای در پیشرفت فیزیکی مرکز فرهنگی و دفاع مقدس، خواستار حمایت بیشتر نهادها و ارگان‌ها در این زمینه شد.

در ادامه دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل، با ضروری دانستن استفاده از تمامی ظرفیت ها در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و سایر فعالیت های حوزه ایثار و شهادت، خواستار اعزام مدیران کل به سفر راهیان نور شد و اظهار داشت: بایستی فرهنگ ایثار و شهادت سر لوحه کار مدیران باشد و در این صورت است که کشورمان به سر منزل و مقصود خواهد رسید.

خدابخش در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل و کارکنان اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در خصوص اقدامات ارزشمند فرهنگی بخصوص رفع معارضین از زمین مرکز فرهنگی و از سرگیری ساخت آن، خواستار ادامه روند ساخت این مرکزفرهنگی بدون وقفه و تعطیلی شد.

در ادامه جلسه، «رسول نوپرور» از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس استان، ضمن بیان خاطراتی از روز های خون و حماسه وظیفه مسئولین را در آماده سازی بستر های لازم برای ترویج فرهنگ والای ایثار و جهاد و شهادت را مهم دانست و افزود: کار فرهنگی پایگاه فرهنگی مخصوص به خود را می خواهد و پایگاه بزرگ فرهنگی دفاع مقدس به تعیین مرکز فرهنگی دفاع مقدس است.

در ادامه شهردار اردبیل نیز با بیان اینکه برای محوطه سازی اطراف مرکز فرهنگی در مجموعه گردشگری شورابیل برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است، بر مناسب سازی معابر منتهی به این مرکز تأکید کرد و قول مساعد داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها