دیدار مسئولین شهرستان سراوان با خانواده‌های شهدا

رئیس بنیاد شهید شهرستان سراوان همراه با فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان با خانواده شهیدان «سعیدعارف»، «محمد سعید حبیب زهی» و «محمد ملازهی» دیدار کردند.
کد خبر: ۲۳۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و تکریم خانواده شهدا، محمود نادری رئیس بنیاد شهید شهرستان سراوان همراه با فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان با خانواده شهیدان «سعیدعارف»، «محمد سعید حبیب زهی» و «محمد ملازهی» دیدار کردند.

در این دیدار محمود نادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان اظهار داشت: خانواده شهیدان بستر ساز پیروزی انقلاب اسلامی هستند و موفقیت های این انقلاب را رقم زده اند.

ناروئی، فرماندار سراوان نیز در این دیدار با بیان اینکه شهدا از جایگاه والایی در نزد خدا برخوردار هستند، گفت: شهدا رسالت خود را نسبت به این انقلاب به خوبی ادا کرده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدا سربازان این انقلاب هستند که جان خود را برای حفظ این منطقه فدا کرده اند.

فرماندار سراوان در پایان با اشاره به اینکه اخلاص خانواده شهدا باعث تربیت صالح فرزندان شهدا شده است، اظهار داشت: گرچه شهیدان در جوانی نتواسته اند بهره کافی را از دنیا ببرند، اما راهی را انتخاب کرده اند که مورد رضایت و خشنودی خداوند بلند مرتبه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار