راه‌اندازی کمپین حقوق بشری/ «کجایند این سران» رونمایی می‌شود

مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» از رونمایی یک نماهنگ با موضوع کودکان قربانی جنگ و تشکیل یک کمپین حقوق بشری با حضور هنرمندان عرصه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ - 12March 2017
راه‌اندازی کمپین حقوق بشری/ «کجایند این سران» رونمایی می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محسن تهرانی مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه بیان کرد: بعد از برگزاری بخش سرود نخستین جشنواره و جایزه بزرگ موسیقی انقلاب موفق به تولید نماهنگی با موضوع کودکان قربانی جنگ شدیم که به زودی رونمایی می‌شود. سید حمزه موسوی ترانه سرا، علی کاشی آهنگساز و یاسر قنبرلو خواننده این نماهنگ هستند که به کارگردانی بنده آماده عرضه به مخاطبان است.

وی ادامه داد: این کلیپ در برگیرنده مفاهیم حقوق بشری است که طی روزهای آینده با عنوان «کجایند این سران» در حضور تعدادی از هنرمندان مطرح سینما، تلویزیون و موسیقی رونمایی می شود. البته ما تصمیم داریم با حضور تعدادی از فعالان حقوق بشر و هنرمندان مقدمه تشکیل و راه اندازی یک کمپین با موضوع حقوق بشر و کودکان قربانی جنگ را فراهم کنیم.

مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری بخش های دیگر نخستین جشنواره و جایزه بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به فشار بسیار زیادی که برای برگزاری بخش سرود جشنواره به لحاظ مالی متحمل شدیم هم اکنون مشغول رایزنی و مذاکره با یکسری مجموعه ها هستیم که بتوانیم با تعامل آنها به شرایط مناسب مالی برای برگزاری بخش های موسیقی و شعر جشنواره برسیم.

تهرانی در پایان عنوان کرد: بخش شعر و موسیقی نخستین جشنواره و جایزه موسیقی انقلاب اسلامی اردیبهشت ماه سال آینده و بخش بین الملل و موزیک ویدیو هم طی ماه های خرداد و تیر برگزار می شود و امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که بتوانیم شاهد برگزاری باشکوه یک رویداد موسیقایی ارزشمند در حوزه موسیقی انقلاب باشیم.

بخش سرود نخستین جشنواره و جایزه موسیقی انقلاب اسلامی بهمن ماه سال جاری با حضور گروه های سرود تهرانی و شهرستانی در شهر تهران برگزار شد.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار