من انقلابی‌ام-109/ پورسیاح:

نواهای حماسی زبان گویای تاریخ مبارزه و جهاد هستند

مسئول کاروان راهیان نور خواهران جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: پخش نواهای حماسی در مناطق عملیاتی تاثیر قابل توجهی بر زائرین دارد؛ چرا که این نواهای حماسی زبان گویای تاریخ مبارزه و جهاد کشورمان هستند.
کد خبر: ۲۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ - 12March 2017
نواهای حماسی زبان گویای تاریخ مبارزه و جهاد هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «معصومه پورسیاح» مسئول کاروان راهیان نور خواهران جهاد کشاورزی استان خوزستان بیان کرد: پخش نواهای حماسی در مناطق عملیاتی تاثیر قابل توجهی بر زائرین دارد؛ چرا که این نواهای حماسی زبان گویای تاریخ مبارزه و جهاد کشورمان هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، نقش بسزایی در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

پورسیاح تصریح کرد: غالب افراد شرکت کننده در این اردو، جوانانی هستند که برای اولین بار اعزام می‌شوند و ان‌شاءالله با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف، شاهد ایجاد تحول عمیق در آنان باشیم که این در جای خود ارزشمند است.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از طرف کارکنان جهاد کشاورزی استان خوزستان از این حرکت عظیم فرهنگی هستیم که امیدواریم با تمام قوت ادامه داشته باشد تا نهادینه شدن فرهنگ ناب ایثار و شهادت را در جامعه بیش از پیش شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار