فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

به برکت شهدای گمنام بود که شناورهای آمریکایی به اسارت در آمدند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه به تجربه ثابت شده است که هرکجا شهدای گمنام دفن شده اند، تمام آن منطقه را بیمه می شود افزود: ما این تجربه را در جزیره استراتژیکی فارسی دیدیم که بعد از گذشت تدفین دو تن از شهدای گمنام در جزیره فارسی به برکت این شهدا شناورها و سربازان آمریکایی به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند.
کد خبر: ۲۳۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، دو شهید گمنام امروز 22 اسفندماه مصادف با روز شهید، در شهر «بادوله» و یک شهید گمنام دیگر نیز در مجتمع مسکونی حضرت امام خمینی (ره) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه واقع در استان بوشهر تشییع و خاکسپاری شدند.

شهید مجتمع مسکونی حضرت امام خمینی (ره)، 17 ساله می‌باشد که در عملیات «بدر» (شرق دجله) به شهادت رسیده است.

همچنین دو شهید گمنامی که در «بادوله» تشییع و خاکسپاری شدند، 44 ساله مربوط به عملیات «خیبر» (جزیره مجنون) و 21 ساله مربوط به عملیات «بدر» (شرق دجله) بوده اند.

سردار علی رزمجو، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهرک امام خمینی (ره) اظهار داشت: به برکت خون شهدای گمنام تمدن اسلامی در جهان شکل گرفته است.

وی افزود: به یقین رزمندگان ما با ایمان و اعتقاد خود نه با تجهیزات و سلاح ها جنگیدند.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه آن ها حداقل، امکانات دنیای تا به دندان مسلح را به زانو در آوردند، یادآور شد: شهدای گمنام زیباترین کار دفاع از دین و حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم درون و بیرون از کشور تفسیر نمودند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی مقتدرانه در حال سعود و در مقیاس جهانی صاحب نظر است حاصل خون شهیدان است.

رزمجو با بیان اینکه به تجربه ثابت شده است که هرکجا شهدای گمنام  دفن شده اند، تمام آن منطقه  بیمه می شود افزود: ما این تجربه را در جزیره استراتژیکی «فارسی» دیدیم که بعد از گذشت تدفین دو تن از شهدای گمنام در جزیره فارسی به برکت این شهدا شناورها و سربازان آمریکایی به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند.  

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار