مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

شهدا نظاره‌گر جامعه ما به‌ویژه مسئولین هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند، گفت: شهدا نظاره‌گر جامعه به ویژه مسئولین هستند و نخستین مسرت آنها در این خواهد بود که ببینند در جامعه راه آن‌ها پیموده می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت‌الله جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در چهارمین جشنواره‌ «اسوه‌های صبر و مقاومت» که صبح امروز (22 اسفند) در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: شهدا ترجمان آیات الهی و قرآن، کسانی بودند که برای استمرار حیات اسلامی جان خود را فدا نمودند.

وی ادامه داد: در زمانی که صدام به نمایندگی از دنیای کفر برای شکست انقلاب اسلامی کمر همت بسته بود، همسران و پدران شما به پا خاستند و برای دفاع از شرف، ناموس و وطن قیام کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند، خاطر نشان کرد: شهدا نظاره‌گر جامعه به ویژه مسئولین هستند و نخستین مسرت آنها در این خواهد بود که ببینند در جامعه راه آن‌ها پیموده می‌شود.

وی بیان داشت: برخی شهدا همچون «مراثی» و «ذاکری» سی‌وپنج سال پس از هشت سال دفاع مقدس و علی‌رغم بازنشستگی ردای شهادت را در میان جنگ بر تن کردند و در جمع مدافعین حرم و دفاع از حریم ولایت شهید شدند.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس با بیان اینکه اگر شهدا امروز زنده بودند دفاع از نظام اسلامی را سرلوحه‌ عملکرد خود قرار می‌دادند، تاکید کرد: دفاع همچنان باقی‌ است و امروز جهاد از این نظام و ولایت بر عهده‌ی ما قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار