رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی:

غفلت از روحیه جهادی و مقاومت حلقه مفقوده حل مشکلات کشور است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: غفلت از گوهر و روحیه جهادی و مقاومت حلقه مفقوده حل مشکلات کشور ما است نه برجام؛ مسئولان از مقوله امنیت باید الگوبرداری کنند.
کد خبر: ۲۳۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ - 12March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمد رئیس‌زاده»، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در مراسم بزرگداشت روز شهید و به مناسبت ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) که بعد از ظهر امروز در مصلی شهر کرج برگزار شد اظهار داشت: در محفل شهدا گرامی داشتن یاد شهدا بسیار دشوار است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه حضور جامعه پزشکی کشور در جبهه‌های مقاومت نشان داد راه شهادت برای همیشه وجود دارد، گفت: جامعه پزشکی کشور در پنج سال اخیر در سخت‌ترین جبهه‌های مقاومت توانست نیازهای پزشکی جبهه مقاومت و مدافعین حرم را تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه وجود شهدا و جانبازان مدافع حرم جامعه پزشکی نشان‌دهنده آن است که این جامعه راه شهدا را به خوبی می‌شناسند، بیان‌کرد: شهید مدافع حرم "محمد‌حسین قاسمی" به عنوان یک تکنسین بیهوشی که دوران جنگ تحمیلی و امام خمینی (ره) را تجربه نکرده است در شهر حلب سوریه جان خود را از دست داده است.

رئیس‌زاده با ذکر بخشی از نوشته‌های شهید مدافع حرم قاسمی، اظهار‌ داشت: یک جوان 25 ساله در زیر حملات تهاجم فرهنگی به چنان درکی می‌رسد که دوست دارد شهید شود و آنقدر در راه خدمت تلاش کند تا جان خود را از دست بدهد و به مقام والای شهادت دست یابد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه این دست از جوانان سرمایه‌های ما در دوران فعلی است، گفت: برخی از مسئولین ما از این سرمایه فعلی غافل هستند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان کشور نه تنها امنیت کشور را تامین کرده‌اند بلکه دشمن را صدها کیلومتر دورتر از مرزهای کشور زمین‌گیر کرده اند، افزود: این یک امر اتفاقی نیست که در کشور‌های اطراف ما کشت‌و‌کشتار است اما در کشور ما امنیت کامل وجود دارد.

رئیس‌زاده با بیان اینکه رهبر و مردم کشور ما در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند، گفت: غفلت از گوهر و روحیه جهادی و مقاومت حلقه مفقوده حل مشکلات کشور است نه برجام؛ مسئولین از مقوله امنیت باید الگوبرداری کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: در سایه خانواده شهدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحیه مقاومت و جهادی مشکلات کشور حل می‌شود.

منبع: تسنیم


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار