بشار اسد در دیدار با هیأتی از پارلمان اروپا:

سیاست اشتباه کشورهای اروپایی در قبال سوریه موجب گسترش تروریسم شد

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که سیاست اشتباه تعداد زیادی از کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه موجب گسترش تروریسم در منطقه شده است.
کد خبر: ۲۳۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ - 12March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، هیأتی از پارلمان اروپا به ریاست «خاویر کوزو» با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

بشار اسد در این دیدار تاکید کرد: سیاست اشتباه تعداد زیادی از کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه موجب گسترش تروریسم در منطقه شده است. میزان بالای گمراه کردن افراد موجب شده است هیأت های پارلمانی از اروپا برای آگاهی از وضعیت سوریه و انتقال آن به مردم کشورهایشان، بیش از پیش به سوریه سفر کنند.

از سوی دیگر اعضای این هیأت نیز تصریح کردند: برای رفع تحریم های اعمال شده علیه سوریه و ازسرگیری روابط میان کشورهای اتحادیه اروپا با سوریه و همچنین تصحیح دیدگاه های اشتباه در قبال وضعیت سوریه تلاش می کنیم.

این هیأت اروپایی پس از دیدار با بشار اسد، با «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه دیدار کردند؛ ولید المعلم در این دیدار تاکید کرد که از تلاش های صادقانه به منظور دستیابی به راهکاری برای بحران سوریه به دور از مداخله های خارجی و از طریق تقویت مصالحه های ملی حمایت می کنیم.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار