حجت‌الاسلام انصاری:

تکفیری‌ها با ظاهری قرآنی کارهای ضد قرآنی انجام می‌دهند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: گروه‌هایی که این روزها اخباری از آنها می‌شنویم ظاهرشان قرآنی است، اما رفتار آنها کاملا در تضاد با مفاهیم عمیق و دستورات قرآن کریم دارد.
کد خبر: ۲۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ - 07July 2014

تکفیری‌ها با ظاهری قرآنی کارهای ضد قرآنی انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، چهارمین محفل انس با قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) با حضور حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری و امیر سرتیپ «علیرضا صباحیفرد» جانشین فرمانده این قرارگاه در گروه واکنش سریع شهید ستاری برگزار شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در این مراسم گفت: هر کس به میزان فهم و درک خود از قرآن بهره میبرد و البته اگر کسی بتواند بیشتر و بهتر قرآن را بشناسد بیشتر میتواند از آن بهرهمند شود و برای اینکه ما به این معرفت دست پیدا کنیم باید بدانیم که بهترین معرف قرآن خداوند است، اما عدم توجه به این نکات کمکاری و سادگی ما در شناخت قرآن و شیطنت دشمنان باعث شده است آنچه را که ما باید از قرآن درک کنیم بهخوبی انجام نشود و از معنای قرآن فاصله بگیریم و به ظاهر قرآن توجه کنیم.

حجتالاسلام انصاری اظهار داشت: ببینید که در جهان اسلام چه کارهایی را با نام قرآن انجام میدهند در صورتی که هیچ شباهتی به قران ندارد، همین گروههایی که این روزها اخباری از آنها میشنویم ظاهرشان قرآنی است، اما رفتار آنها کاملا در تضاد با مفاهیم عمیق و دستورات قرآن کریم دارد و یا در بعضی از کشورها بیشترین قرآن منتشر میشود و حافظان و قاریان قرآنی دارند، اما رفتار قرآنی ندارند؛ چرا که قرآن را بهخوبی  نشناختهاند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث سوریه و عراق اظهار داشت: خداوند در قرآن ما را به دفاع در برابر تعرض و تجاوز دعوت میکند و ما با تأسی از قرآن از خودمان دفاع میکنیم. اسلام میگوید تا جایی که ممکن است جنگ نکنید، اما آماده  و قوی باشید؛ همان چیزی که امروز به قدرت بازدارندگی معروف است تا دشمن از شما بترسد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار