امام جمعه رفسنجان:

دشمن، عِرق ملی و دینی ما را نشانه رفته است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دشمن عِرق ملی و دینی ما را نشانه رفته است، گفت: حجاب یکی از ضرورت های جامعه ماست و توصیه مادران شهدا این است که حجاب را یک سلاح بدانید.
کد خبر: ۲۳۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ - 13March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام رمضانی پور، امام جمعه رفسنجان در مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا که در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد، شهدا را مایه امنیت و اقتدار کشور دانست و اظهار داشت: باید برای پدران و مادران شهدا سر تعظیم فرود آورد، چرا که رزمندگان ما با حمایت انها پیروزی را رقم زدند.

وی تصریح کرد: شهدا با محوریت امام حسین(ع) به میدان رفتند و امروز هم باید در رکاب ایشان باشیم، چرا که نوع جنگ فرق کرده و امروز باید با تهاجمات فرنگی بجنگیم که در برخی مواقع سخت تر از جنگ سخت است.

رمضانی پور با بیان اینکه دشمن عرق ملی و دینی ما را نشانه رفته است، افزود: حجاب یکی از ضرورت های جامعه ماست و توصیه مادران شهدا این است که حجاب را یک سلاح بدانید، چرا که انان می دانند فرزندانشان به خاطر چه جان خود را فدا کردند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: شهدا با حضور خودشان کاستی ها را جبران می کنند، حضور پیکر شهید در یک دانشگاه بیشتر از صداها نصیحت اثر می گذارد و شهدا معجزه گر زمان هستند و کار تبلیغ دین را انجام می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار