اسماعیل کوثری:

گفتمان سیاسی، راه حل برون رفت سوریه از بحران است/ این جنایات ضدبشری به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با محکومیت حملات شیمیایی اخیر به پایتخت سوریه و کشته شدن صدها نفر از مردم بی گناه سوری گفت: شورای امنیت سازمان ملل بایدهرچه سریع تر عامل این توطئه ها را بررسی کند.
کد خبر: ۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰ - 23August 2013

گفتمان سیاسی، راه حل برون رفت سوریه از بحران است/ این جنایات ضدبشری به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص اتفاقات اخیر سوریه اظهار داشت: با وجود گذشت 28 ماه از بحران و اوضاع ناآرام در سوریه و شهرهای حومه، متأسفانه هنوز سوریه درگیر مسائل داخلی است، حملات شیمیایی به حومه دمشق و به شهادت رسیدن خبرنگار ایرانی توسط تروریستهای سوری و کشف  گورهای جمعی در لاذقیه گواه این مدعاست.         
         

اسماعیل کوثری با اشاره به اینکه کشتار مردم بی گناه سوریه و متشنج کردن اوضاع سوریه یقینا به نفع منافع آمریکا و دشمنانش است، اظهار داشت: هزینه امکانات وتجهیزات این جنگ و درگیری ها و کشته شدن مسلمانان را قطر، عربستانی وکشورهای عربی همسایه تقبل می کنند و منافع این کشتار واعمال ضدانسانی به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی تأکید کرد: به طور قطع بحران در سوریه و ناآرامی ها در این کشور و کشتار مردم بی گناه ، آسیبهای جدی را به دنبال خواهد داشت از این رو می بایست نسبت به این بحرانها تلاش کرد.

فرمانده اسبق لشکر 27 محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: لازم است که امت اسلامی و کشورهای مستقل مسلمان از جمله جمهوری اسلامی  ایران از تمام توان دیپلماتیک خود برای حل بحران سوریه استفاده کرده و اجازه ندهند که طرح غربیها در منطقه اجرایی شود. یقینا باید برای رفع بحران در سوریه و برقراری امنیت و آسایش دوباره در این کشور با برگزاری نشست های مختلف از طریق گفتمان و راه حل سیاسی، اقدامات جدی صورت گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار