رییس پلیس آگاهی ناجا عنوان کرد

توسعه و تقویت فعالیت‌های اطلاعاتی با رویکرد مدیریت بر جرم، اولویت پلیس آگاهی

رییس پلیس آگاهی ناجا گفت: اولویت اول ما در این پلیس تربیت، آموزش و تحقیقات بوده و از دیگر برنامه‌های ما توسعه و تقویت فعالیت‌های اطلاعاتی با رویکرد مدیریت بر جرم است.
کد خبر: ۲۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ - 07July 2014

توسعه و تقویت فعالیت‌های اطلاعاتی با رویکرد مدیریت بر جرم، اولویت پلیس آگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا مقیمی" رییس جدید پلیس آگاهی ناجا در مراسمی که بهمنظور معارفه وی برگزار شد، گفت: این موقعیت را فرصتی برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم میدانم و سعی میکنم تا کولهباری از حسنات برای پرسنل و خیرات و برکات برای مردم داشته باشم.

وی  ادامه داد: در پلیس آگاهی ناجا وارث فرماندهان بزرگی هستیم و سعی داریم تا با تلاش و کوشش حق شاگردی را در کنار این عزیزان اداء کنیم.

رییس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه این پلیس سازمانی شجاع و غیرتمند است، افزود: باید برنامههای منظم و دقیقی را در این پلیس به اجرا بگذاریم.

سردار مقیمی اولویت اول این پلیس را تربیت، آموزش و تحقیقات برشمرد و افزود: از دیگر برنامههای ما توسعه و تقویت فعالیتهای اطلاعاتی با رویکرد مدیریت بر جرم است.
 
وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامههای ما در پلیس آگاهی که حرف اول را میزند همافزایی و تعامل با دیگر پلیسهای تخصصی و سازمانهای بیرونی در جهت همکاریهای بین بخشی است.

این مقام ارشد انتظامی بر ارتقاء توانمندیهای علمی و همچنین کشف علمی جرم تأکید کرد و افزود: به همین منظور توسعه سامانهها و تقویت تجهیزات پلیس آگاهی امری ضروری است.

مقیمی همچنین ارزیابی عملکرد این پلیس و کارکنان آن را از دیگر برنامههای خود دانست و تصریح کرد: تلاش میکنیم تا پشتکار، تلاش، صبر و حوصله و متانت را در میان کارکنان خود نهادینه کنیم.

گفتنی است در مراسم امروز سردار اسماعیل احمدیمقدم طی حکمی سردار مقیمی را به سمت رییس پلیس آگاهی ناجا منصوب کرد و از زحمات سردار "سیدحسن بتولی" رئیس سابق پلیس آگاهی ناجا نیز در این مراسم تقدیر به عمل آمد. سردار بتولی به عنوان معاون عملیات ناجا منصوب شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار