مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی:

شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین هستند

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ديدار با خانواده های شاهد و ایثارگر این شرکت، با اشاره به اینکه شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین هستند، گفت: خدمت به مردم و تلاش در راستای توسعه کشور یکی از راه‌های پاسداشت ارزش‌ها و ایثار گری شهدا است که همواره باید به آن توجه کنیم.
کد خبر: ۲۳۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ - 13March 2017
به گزارش دفاع پرس از بیرجند، فرشید دشتی، مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ديدار با خانواده های شاهد و ایثارگر این شرکت که به مناسبت روز بزرگداشت «شهید» برگزار شده بود، بیان اینکه مهمترین مولفه زیر بنايي توسعه هر کشور امنیت است، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایدار و مثال زدنی در دنیا برخوردار است که این امنیت مرهون رشادت های شهدا ، ایثارگران و صبوری و فداکاری خانواده این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین هستند، افزود: خدمت به مردم و تلاش در راستای توسعه کشور یکی از راه‌های پاسداشت ارزش‌ها و ایثار گری شهدا است که همواره باید به آن توجه کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: خانواده معظم شهدا ذخایره انقلاب و نظام هستند که تکریم و پاسداشت از این اسوه های صبر و ایثار تکلیف و وظیفه همگان و راهی براي ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها