من انقلابی‌ام-125/ نخبه دانشجویی:

عشق به شهدا باعث پیشرفت من شد

نخبه دانشجویی رشته حسابداری معتقد است که عشق به شهدا باعث پیشرفت و موفقیت وی شده است.
کد خبر: ۲۳۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ - 13March 2017
عشق به شهدا باعث پیشرفت من بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «امیر رشیدیان» نخبه علمی رشته حسابداری که از دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) خراسان رضوی است، امسال در راهیان نور و در یادمان شهدای والفجر 8 حضور یافته بود.
 
وی ضمن اینکه رمز پیروزی خود را عشق به شهدا و انقلابی بودن خود دانست، بیان کرد: هدف من از حضور در راهیان نور تجدید بیعت با شهداست و بر سر قولی که به خود داده‌ام هستم، قولی که باعث پیشرفت من شد. من به محض ورود به مناطق عملیاتی جنوب حس و حال عجیبی گرفتم، حسی که هر ساله برای تجدید آن می‌آیم.
 
رشیدیان در خصوص موفقیت خود عنوان کرد: من کسی را جز شهدا نداشتم و هر روز استغاثه به شهدا موجب موفقیت من شده است. روز به روز به لطف شهدا موفق‌تر شدم تا اینکه در المپیاد رشته حسابداری در سال 94 رتبه دوم کسب کردم و این را مدیون شهدا هستم.

وی در رابطه شعار امسال راهیان نور گفت: دانشجو نباید اسم دانشجو را حمل کند بلکه باید در عمل و رفتار دانشجویی انقلابی و پیرو خط رهبری باشد. امروز خیلی‌ها قصد دارند به اسم انقلابی، افراد انقلابی را تخریب کنند ولی افراد انقلابی با همت انقلابی از حرکات این افراد جلوگیری می‌کنند. یک انقلابی پیرو خط رهبری و مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها