سردار «باران چشمه» در پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو سیزم:

گروه «سیزم» به دور از فعالیت‌های سیاسی برنامه‌های خود را دنبال می‌کند

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: سیزم به دور از هرگونه تبعیض فرهنگی، مذهبی و سیاسی و تفکیک میان کشورهای عضو به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۲۳۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ - 13March 2017
گروه «سیزم» به دور از فعالیت‌های سیاسی برنامه‌های خود را دنبال می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو «سیزم» صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری و اعضای این گروه در هتل سیمرغ تهران آغاز شد و این اجلاس تا 26 اسفندماه ادامه دارد.

سردار «مهرعلی باران چشمه» رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: این اجلاس با شعار صلح و دوستی از طریق ورزش محقق شده و انتظار داریم رشد و شکوفایی بیشتر ورزش در سطح نیروهای مسلح کشورهای آسیایی عضو شود.

وی افزود: باید برای همکاری بیشتر در سطح قاره‌های بزرگ آسیا برنامه‌ریزی کنیم؛ زیرا آسیا به جهت گستردگی و فاصله زیاد کشورها از یکدیگر نیازمند برنامه‌های منسجم جهت رسیدن به اهداف سیزم دارد.

سردار باران چشمه گفت: در قاره آسیا امکانات و توانمندی بالقوه زیادی وجود دارد که می‌توانیم با به کارگیری صحیح آن‌ها در بین سایر قاره‌ها در سطح سیزم از شرایط بهتری برخوردار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته با مسئولان سیزم ارتباط دوستانه‌ای داشته‌ایم و برنامه‌های هدفمندی را در جهت اهداف خود دنبال کرده‌ایم و با تدوین برنامه‌های اصولی می‌توانیم سرعت بیشتری برای رسیدن به اهدافمان داشته باشیم.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح با بیان اینکه فعالیت‌هایمان را به دور از نگاه سیاسی و در جهت توسعه روابط برادرانه بین نیروهای مسلح و کشورهای آسیایی عضو سیزم دنبال می‌کنیم، گفت: با ایجاد روابط دوستانه بین ورزشکاران نظامی تلاش می‌کنیم با برگزاری مسابقات ورزشی سطح دوستی و برادری را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: امروز ارزش‌های ورزش بین نیروهای مسلح باید به عنوان یک رکن اساسی برای صلح جهانی و دوستی بیشتر مطرح شود. ما باید تلاش کنیم به اصول جامع از جمله برابری ملت‌ها و برخورداری از حقوق یکسان پایبند باشیم.

سردار باران چشمه گفت: سعی داریم در سیزم به دور از هرگونه تبعیض فرهنگی، مذهبی و سیاسی و تفکیک میان کشورهای عضو در سیزم فعالیت بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی اظهار داشت: این مسابقات ورزشی باعث ایجاد اتحاد، دوستی و همبستگی و ترویج پایبندی به اصول اخلاقی میان اعضا و همکاری داوطلبانه برای نیل به رسیدن اهداف سیزم کمک می‌کند.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها