داورزنی در حاشیه پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو سیزم:

نقش تاثیرگذار نظامیان در اجرای برنامه‌های ورزشی/ حمایت از ورزش نظامیان در دستورکار وزارت ورزش است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نظامیان در اجرای برنامه‌های ورزشی نقش تاثیرگذاری دارد، گفت: حمایت از ورزش نظامیان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است.
کد خبر: ۲۳۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ - 13March 2017

حمایت از ورزش جوانان در دستور کار وزارت ورزش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو سیزم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت برگزاری برنامه‌های ورزشی نظامیان را بر عهده دارد. این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان هم در اجرای برنامه‌ها و اعزام تیم‌ها در کنار آن‌ها نقش آفرینی می‌کند.

وی افزود: نظامیان در اجرای برنامه‌های ورزشی نقش تاثیرگذاری دارند؛‌ لذا حمایت از ورزش نظامیان در دستور کار وزارت ورزش است.

داورزنی در خصوص عملکرد ورزش در سال‌جاری، گفت: ورزشکاران در المپیک سال خوبی را پشت سر گذاشتند و در سال آینده نیز باید خود را برای رقابت‌های آسیایی، جهانی و المپیک 2020 آماده کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان با نظارت و حمایت از فدراسیون‌ها برای موفقیت بیشتر در بازی‌های آسیایی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار