شهید «مهرداد رمضان پور» خطاب به مادرش:

خدا همیشه و همه جا همراه شماست، اجازه دهید تا بروم

«صغری طالب پور»، مادر گرانقدر شهید «مهرداد رمضان پور» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه «وقتی به پسرم گفتم که من تنهایم و جبهه نرو»، مهرداد در جوابم گفت: مادر خدا همیشه و همه جا همراه شماست من شما را به خدا می سپارم و بدانید که این فرصت به دست آمده از جبهه همیشه پیش نمی آید، اجازه دهید تا بروم.
کد خبر: ۲۳۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ - 13March 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان، همزمان با گرامیداشت روز شهید و تکریم از مادران و همسران شهدا به همراه تنی چند از دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت از مادر گرانقدر شهید «مهرداد رمضان پور» در رشت دیدار کردند.

در این دیدار، مادر شهید «مهرداد رمضان پور» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به خصوصیات و سجایای اخلاقی تنها فرزند خود اشاره کرد و گفت: مهرداد از فعالان انقلاب و جنگ تحمیلی بود که علاوه بر کار در منزل و کمک به من در تمامی صحنه های انقلاب و کشور حضوری پررنگ داشت.

حاجیه خانم «صغری طالب پور» در ادامه افزود: مهرداد غذا کم می خورد، کار زیاد می کرد و در کمک به دیگران لحظه ای درنگ نمی کرد و در کنار جوانان فعال مسجد، شبانه روز در حرکت و تکاپو بود.

وی از اعزام تنها فرزندش به جبهه یاد کرد و با بیان اینکه «وقتی به پسرم گفتم  من تنهایم و جبهه نرو»، مهرداد در جوابم گفت: مادر خدا همیشه و همه جا همراه شماست من شما را به خدا می سپارم و بدانید که این فرصت به دست آمده از جبهه همیشه پیش نمی آید، اجازه دهید تا بروم.

حاجیه خانم طالب پور در ادامه گفت: من هم راضی به رضای خدا شدم و اجازه دادم تا  پسرم به جبهه برود و با اینکه همسری نداشتم و همه امیدم به همین فرزند بود، اما به عشق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) صبوری کردم و اکنون که از تاریخ سی و یک ساله شهادت فرزندم در «سلیمانیه» عراق در سال 64 می گذرد، خوشحالم که همین یک فرزند را که خداوند به من داده بود را در راه اسلام اهدا نمودم.

«سمیه اقدامی»، مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نیز ضمن قدرانی از این مادر بسیجی شهید و به پاسداشت مقام والایش یک تندیس و هدیه ای به رسم یادگاری اهدا نمود.

انتهای پیام/    
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار