دیدار معاون امور استان­‌های رسانه ملی با خانواده شهید «غلامرضا سمایی»

معاون امور استان‌­های صدا و سیما، در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «غلامرضا سمایی» از ساخت مستند و سریال با موضوع این شهید والامقام خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ - 13March 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، علی دارابی، معاون امور استان­ های صدا و سیما با حضور در منزل سردار شهید مدافع حرم «غلامرضا سمایی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: رسانه ملی گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد را در جامعه از وظایف خود می­داند و خوشبختانه تاکنون در این راستا مستند، پویانمایی، فیلم و نماهنگ­ هایی در سطح کشور تولید و از رسانه ملی پخش، شده است.

وی افزود: خوشبختانه همکاران بنده در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در حال تولید و ساخت مستندی از سردار شهید غلامرضا سمايی هستند که با تدبیر مدیر مرکز قرار است در گام بعدی سریال زندگی سردار شهید غلامرضا سمایی با مشارکت مرکز سیمای استان‌ها تولید شود.

دارابی خاطر نشان کرد: امیدواریم با این اقدام خدمت کوچکی برای معرفی شهدا انجام داده باشیم و از طرفی هم مورد قبول جوانان کشورمان قرار بگیرد تا مفاخر و قهرمانان واقعی کشور خود را بشناسند.

در پایان این دیدار معاون امور استان های سازمان صدا و سيما با اهدا لوح از خانوداه شهید سمايی تقدیر کرد.

گفتنی است، سردار شهید غلامرضا سمایی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و از خدام بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بود که در سوم آبان ماه سال جاری در جریان عملیات مستشاری در سوریه پس از عمری مجاهدت، مزد اخلاص خود را گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار