مادر شهید «اکبر توپا»:

چشم به راه بازگشت پسرم هستم

مادر شهید «اکبر توپا» گفت: هر وقت پیکر شهدای گمنام را می آورند احساس می کنم از پسرم خبری است، اما تا به امروز هیچ خبری از او نشده است و نمی دانم پیکر عزیز فرزندم در کجا قرار دارد
کد خبر: ۲۳۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ - 13March 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان همزمان با گرامیداشت روز شهید به همراه تنی چند از دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت از مادر گرانقدر شهید جاویدالاثر «اکبر توپا» اولین شهید دانشجو این استان دیدار کرد.

در این دیدار، مادر شهید «اکبر توپا» ضمن قدردانی از زحمات مسئولین کشور در جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: فرزندم برای اعتلای اسلام عزیز به سمت جبهه ها شتافت و با وجود نداشتن پدر و در حالی که سرپرستی خانواده را بر عهده داشت، ندای رهبر خود را با جان و دل پذیرا شده و در اولین سال از جنگ تحمیلی راهی مناطق جنگی شد.

حاجیه خانم «ربابه آزادبخش»، صیانت از اسلام، خون شهدا و وفاداری از ولایت فقیه را مهم ترین وظیفه هر ایرانی دانست و افزود: اگر امروز در کشور خود آرامش داریم، مرهون خون شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب است که نباید به همین راحتی از این دستاوردها و حمایت ها دست بکشیم و اهداف شوم دشمن را در نطفه خفه کنیم.

وی در ادامه از نداشتن مزار فرزند خود اظهار ناراحتی کرد و گفت: فرزند بیست و یکساله ام در 15 دی ماه سال 1359 در سوسنگرد به شهادت رسید و پیکرش هیچ وقت به دستم نرسید. بعد از گذشت سی سال هنوز چشم به راه بازگشت پیکر فرزندم هستم.

مادر شهید «اکبر توپا» گفت: هر وقت پیکر شهدای گمنام را می آورند احساس می کنم از پسرم خبری است، اما  تا به امروز هیچ خبری از او نشده است و نمی دانم پیکر عزیز فرزندم در کجا قرار دارد و این چشم انتظاری آسیب جدی به روح و جسمم زده است.

حاجیه خانم آزادبخش در پایان، آرزوی سلامتی و سعادت در سال جدید برای ملت ایران اسلامی و تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

سمیه اقدامی، مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز ضمن آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر باعزت برای این مادر گرانقدر، یک تندیس و وجه نقد را تقدیم مادر شهید توپا نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار