من انقلابی‌ام-131/ امروز؛

کاروان‌های راهیان نور پیکرهای شهدای تازه تفحص شده را در آغوش کشیدند

پیش از ظهر امروز تعدادی از پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده بر دستان زائران راهیان نور به ضریح حسینیه معراج الشهدای اهواز منتقل شدند.
کد خبر: ۲۳۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ - 13March 2017
کاروان‌های راهیان نور پیکرهای شهدای تازه تفحص شده را در آغوش کشیدندبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، تعدادی از پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده که صبح امروز به معراج الشهدای اهواز منتقل شده بودند، بر دستان زائران سرزمین‌های نور و خادمان شهدا در ضریح شهدا حسینیه معراج قرار گرفتند.
 
این آیین که پیش از ظهر امروز برگزار شد، بسیاری از زائران راهیان نور با طی مسیری، عشق و ارادت خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس که سال‌ها دور از وطن بوده‌اند را به نمایش گذاشتند.
 
خاطرنشان می‌سازد، روز گذشته پیکرهای مطهر 165 شهید دوران دفاع مقدس از آبراه اروند وارد کشور شدند و در شهرهای دزفول و شوش تشییع شدند.
 
به گفته سردار «سیدمحمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح طی سال جاری پیکرهای 536 شهید تفحص شده است که 165 شهید اخیر در محورهای عملیات‌های کربلای چهار، رمضان، بدر، خیبر، محرم و تک پشتیبانی والفجر 8 در مناطق کتیبان، اروند، شرق دجله و زبیدات عراق کاوش شدند.
 
وی همچنین اظهار امیدواری کرده است که کار شناسایی این شهدا تا پایان ماه رمضان به اتمام برسد.
 
معراج الشهدای اهواز همه روزه میزبان زائران راهیان نور است و افراد می‌توانند به زیارت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده بپردازند.  
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار