لقمه های شهادت؛

عکسی لو رفته از سفره مذاکرات 1+4

بعد از گذشت 28 سال از پایان دفاع مقدس، برای جاماندگان از قافله شهدا هیچ چیز مانند نگاه کردن به تصاویر آن دوران شیرین و خاطره ­انگیز نخواهد بود.
کد خبر: ۲۳۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ - 31March 2017

به گزارش دفاع پرس از مشهد، در ایام سالگرد عملیات بدر به جا است تا یادی کنیم از شهدا و فرماندهان شهید این عملیات که با ایستادگی و مقاومت خود در کنار دجله درس عزت و ایثار را به آیندگان دادند.

تصویر زیر پنج فرمانده خراسانی دفاع مقدس را بر گرد سفره ساده جبهه نشان می­ دهد که چهار تن از آنها در عملیات بدر و کربلای 5 به فیض شهادت نائل آمدند و یک نفر باقی مانده بعد از جنگ با داشتن یادگاری از آن روزها بر جسم خود و با حسرت روزهای خوش با هم بودن اما با همان اعتقادات سی سال پیش و با چاشنی اخلاص در سنگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد.

 عکسی لو رفته از سفره مذاکرات 1+4

از سمت راست به ترتیب شهید علی حافظی فرمانده گردان الحدید، شهید جواد جامی فرمانده گردان فلق، شهید محمد حسین بصیر فرمانده کوثر و شهید سید علی ابرهیمی فرمانده طرح و عملیات و هادی نعمتی از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس که هر پنج نفر جمعی تیپ امام رضا (ع) بودند.

شهیدان حافظی، جامی و بصیر در عملیات بدر آسمانی شدند و شهید سید علی ابراهیمی در کربلای 5 به شهادت رسید.

شاید علت آسمانی نشدن هادی نعمتی در این جمع این باشد که بر سر این سفره، به جای خوردن لقمه های شهادت مجذوب صحبت و حرف زدن با شهید حافظی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار