جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مدیران دستگاه ها برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ - 13March 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه ها برگزار شد.

در ابتدا جلسه سردار کوهکن، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیتهای بنیاد در سال های قبل، پیشنهادات این اداره کل را تقدیم استاندار کرد.

مهندس «اوسط هاشمی» استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس جلسه شورای هماهنگی نیز ضمن تبریک روز شهید، گفت: آنچه امروز احساس نیاز می شود فرهنگ، رفتار، منش و اخلاق شهید است که برجسته کردن آنها و زیستن در این می تواند تنظیم کننده رفتارهای ما در جامعه شود.

مهندس هاشمی در ادامه افزود: شهدا جای پا در انقلاب گذاشتند که هیچ بلایی نمی تواند جای پای آنها را پاک کند. امروزه اگر بتوان نام شهدا و راه شهدا را در کنار هم تکریم و ادامه دهیم، خیلی از معضلات جامعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها