ابوشریف:

بیداری شکل‌ گرفته در جامعه اسلامی نتیجه مقاومت است/ باید توانمندی‌های خود را برای نابودی صهیونیست‌ها بسیج کنیم

نماینده جنبش اسلامی فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در پایان کار خود قرار دارد، گفت: ما باید توانمندی‌های خود را برای نابودی صهیونیست‌ها بسیج کنیم.
کد خبر: ۲۳۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ - 13March 2017
رژیم صهیونیستی در آخر کار خود قرار دارد

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در نشست اندیشمندان و قربانیان نقض حقوق بشر آمریکایی با بیان این نکته که نقش غرب در زمینه ایجاد رژیم صهیونیستی مشخص است، اظهار داشت: در سالگرد کشته شدن «راشل کوری» هستیم. ایشان یک یهودی-آمریکایی بود که قبل از شهادت یک ماه ونیم در غزه زندگی کرد.


نماینده جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی در آخر کار خود قرار دارد و ما باید توانمندی‌های خود را برای نابودی صهیونیست‌ها بسیج کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئول جنایت‌ها در فلسطین تنها رژیم صهیونستی نیست و استکبار جهانی و متحدان آنان نیز در این موضوع نقش دارند گفت: حتی کنگره آمریکا توجهی به قتل راشل کوری نکرد و پرونده بسته شد که نشان دهنده همراهی و همسویی آمریکا با این رژیم است.

ابوشریف تصریح کرد: بنده نسبت به آینده خوشبین هستیم. آمریکا دیگر قدرت گذشته را ندارد و در زمینه اقتصادی 18 تریلیون دلار بدهی دارد. به رغم تشدد و چند دستگی در جامعه اسلامی، بیداری شکل گرفته که نتیجه مقاومت در منطقه است.

نشست اندیشمندان، قربانیان حقوق بشر و سازمان‌های غیر دولتی پیرامون نقض حقوق بشر آمریکایی با حضور مهمانانی از کشورهای مختلف عصر دوشنبه 23 اسفندماه برگزار شد.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار