نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

نسبت به آینده فلسطین خوش بین هستیم

«ناصر ابوشریف» گفت: اگرچه مشکلات جدی در امت اسلامی داریم اما نسبت به آینده فلسطین خوش بین هستیم.
کد خبر: ۲۳۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ - 13March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «ناصر ابوشریف»، نماینده جهاد اسلامی فلسطین درایران  عصر (دوشنبه) در نشست اندیشمندان، قربانیان سازمان‌های غیردولتی پیرامون مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکا با بیان این مطلب ادامه داد: می‌توان گفت که پایان کار توطئه‌های رژیم صهیونیستی است اما این موضوع نیازمند تقویت اتحاد امت اسلامی است و این برای نابودی رژیم کافی است.

وی تاکیدکرد: نقش غرب و آمریکا در توطئه ها و جنایات مختلف مشخص است و نشان می دهد یک طرح استکباری در منطقه دارد.
وی یادآورد شد: امروز اینجا به مناسبت سالگرد کشته شدن راشل کوری جمع شده ایم و وی یک شهروند آمریکایی و یهودی بود و قبل از قتل نیز در غزه زندگی می کرد.

ابوشریف با بیان اینکه مسئول جنایات درغزه و منطقه فقط رژیم صهیونیستی نیست و استکبارجهانی و در راس آن آمریکا نیزهست، تاکید کرد: آمریکا پس از قتل راشل کوری قراربود قاتل آن را به دادگاه ببرد اما دادگاه وی را تبرئه کرد.

وی افزود: حتی کنگره آمریکا توجهی به این قتل نداشت و پرونده بسته شد و این نشان دهنده همراهی و همسویی آمریکا با این رژیم بود.

ابوشریف افزود: رژیم صهیونیستی جعلی است و آگاهی مردم نسبت به ماهیت جعلی این رژیم بیشتر شده است.

وی تاکید کرد: ما به آینده خوش بین هستیم و آمریکا قدرت برتر نیست و نمی توانیم رئیس جمهوری آمریکا را توصیف کرد چون حتی خود مردم این کشور معتقدند که وی مشکل ساز می شود.

ابوشریف افزود: آمریکا ١٨ تریلیون دلار بدهی دارد و بخاطر مشکلاتی که دارد با تمام قدرت شکست خواهد خورد.

نشست اندیشمندان، قربانیان سازمان های غیردولتی پیرامون مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکا عصر دوشنبه با حضور کشورهای فلسطین، عراق، لبنان، سوریه، بحرین، یمن، نیجریه، ژاپن و برخی از کشورهای اسلامی برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار