من انقلابی‌ام-139/ سردار غیب پرور در جشنواره باروت خیس:

خط خباثت آمریکا ادامه دارد/ ترامپ و اوباما فرقی ندارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خط بد اخلاقی و خباثت آمریکا ادامه دارد و مردم این را به درستی درک کرده‌اند که آمریکا درصدد است که فریاد انقلابی مردم ایران را خاموش کند‌.
کد خبر: ۲۳۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ - 13March 2017
خط خباثت آمریکا ادامه دارد/ ترامپ و اوباما فرقی ندارندبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی جایزه باروت خیس که امشب در اردوگاه شهید باکری خرمشهر و با حضور کاروان‌های راهیان نور برگزار شد، گفت: جایزه باروت خیس هم تولی و هم تبری است؛ تولی نسبت به شهدا و شیخ عیسی قاسم و همه رهبرانی که در راه اسلام حرکت می‌کنند.

وی افزود: معنای این جایزه این است که خدا مکر دشمنان را به خودشان برمی‌گرداند و مترادف این جایزه شمشیری است که از نیام یزیدیان برآمد و نتوانست کاری از پیش ببرد.
 
سردار غیب پرور گفت: بیشتر مسلمانان دشمنی استکبار را درک کرده‌اند. ما کودک‌کشی و استعمار و ظلم آن‌ها را دیده‌ایم. برای ما ترامپ و اوباما فرقی نمی‌کند چرا که همه در مقابل جبهه نور و حق ایستاده‌اند و مقابل آنان جبهه نور است که از حضرت سیدالشهدا(ع) درس گرفته‌ایم و هدفمان انقلابی بودن است. این دو جبهه آشتی ناپذیر هستند و تا زمانی که انقلاب و شهدای انقلاب هستند، شعار مرگ بر آمریکا بلند است.
 
سردار غیب پرور تصریح کرد: یک زمانی کودتا به راه انداختند و امام خمینی(ره) را تبعید کردند و بزرگان ما را به شهادت رساندند و سپس جنگ هشت ساله تحمیل کردند و از صدام به حمایت پرداختند. امروز نیز خط بد اخلاقی و خباثت آمریکا ادامه دارد و مردم این را به درستی درک کرده‌اند که آمریکا درصدد است که فریاد انقلابی مردم ایران را خاموش کند‌. همچنین آل سعود نمی‌تواند در مقابل اسلام ناب قد علم کند و باید عنوان کرد که برخی سر در آخور آمریکا دارند.

انتهای پیام/161
نظر شما
پربیننده ها