من انقلابی‌ام-140/ شریعتمداری در معراج الشهدای اهواز:

برخی تابلوی خودی دارند اما شناسنامه غیرخودی/ وظیفه اصلی حزب الله بالا نگه داشتن پرچم است

مدیر مسئول کیهان با بیان این که هدف دشمن از نفوذ تغییر محاسبات مسئولین است، بر اهتمام داشتن نیروهای انقلابی در حفظ ارزش‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ - 13March 2017
برخی تابلوی خودی دارند اما شناسنامه غیرخودی/ وظیفه اصلی حزب الله بالا نگه داشتن پرچم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر، «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول کیهان در معراج الشهدای اهواز با بیان این که شناخت وظیفه برای نیروهای انقلاب امری لازم و حیاتی است، گفت: اگر نقطه حضور خود را نشناسیم از شناخت جایگاه خود عاجز خواهیم بود.

وی با ذکر این مطلب که داستان پر ماجرای ما با بروز و ظهور اسلام ناب محمدی با عنوان نسخه‌ای شفابخش آغاز شد، خاطرنشان کرد: خاستگاه انقلاب اسلامی به عنوان یک باور در قلب‌هاست که تا عملی نشود و به عرصه عمل نرسد فایده‌ای نخواهد داشت.

شریعتمداری با بیان این که مرزهای اسلام فراتر از مرزهای جغرافیایی است، تاکید کرد: اولین ویژگی آن اطاعت از امر خدا و ولی امر است.

وی دومین ویژگی اسلام ناب را ظلم ستیز بودن آن دانست و تاکید کرد: غیر از این دو ویژگی همان اسلامی است که امام راحل از آن به اسلام آمریکایی تعبیر نمودند.

شریعتمداری با اشاره به این که اسلام ظلم ستیز اگر بخواهد عملی شود نیازمند تشکیل حکومت است، افزود: اولین حادثه پس از تشکیل حکومت، ایستادگی نظام سلطه در مقابل این حکومت است.

وی با بیان آنکه ماهیت اسلام ناب و نظام سلطه دو ماهیت کاملا متفاوت هستند، گفت: تا زمانی که از ماهیت خود دفاع کنیم دشمنی نظام سلطه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر مسئول کیهان از بین رفتن خصومت میان اسلام ناب و استکبار را در گرو دست کشیدن حکومت اسلامی از اسلام ناب دانست و تاکید کرد: مسلم است چنین افقی در پیش روی ما نخواهد بود لذا درگیری با دشمن پابرجاست اما میدان درگیری تغییر خواهد کرد.

وی جدایی دین از سیاست را در فدا شدن دین برای سیاست معرفی کرد و تصریح کرد: به فرموده امام راحل معنای واقعی جدایی دین از سیاست در قربانی شدن دین برای سیاست است نه جدا شدن مسیر آن‌ها از یکدیگر.

شریعتمداری به توطئه دشمنان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در زمینه‌های متعدد و میدان‌های گوناگون دشمن با ما درگیر شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی ضعف دشمن در حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی را انکارناپذیر خواند و تصریح کرد: جنگ تحمیلی مصداق بارز این مهم است چرا که حمایت قدرت‌های بزرگ دنیا از صدام در زمانی اتفاق افتاد که ما در ضعف بودیم و آن‌ها در قدرت و حال آنکه اکنون ما در قدرت هستیم و آن‌ها در ضعف هستند.

مدیرمسئول کیهان به ایستادگی ملت ایران و جوانان در برابر توطئه‌های دشمن اشاره کرد و با بیان این که جوانان امروز در جهاد همچون جوانان دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر این جوان‌ها از جوان‌های آن دوران بهتر نباشند کمتر نخواهند بود.

وی همچنین نفوذ را راهکار دقیق دشمن در ضربه زدن به مبانی انقلاب اسلامی هشدار داد و افزود: وقتی دشمن نتوانست از طریق جنگ نظامی به پیروزی برسد از روش نفوذ استفاده می‌کند.

شریعتمداری هدف دشمن از نفوذ را هدفی خطرناک معرفی و تصریح کرد: تغییر محاسبات مسئولین و تغییر باورها هدف اصلی دشمن در نفوذ به ساختار جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این‌که مهره‌های قابل نفوذ در جمهوری اسلامی دارای ویژگی‌های خاصی هستند، بیان کرد: دارا بودن سابقه مهم اجرایی و شناخته شده بودن آنان برای مردم دو ویژگی مهم در این امر است.

شریعتمداری میدان نفوذ دشمن در افراد با ویژگی مذکور را در زمینه‌های متعددی از جمله شهرت مقام و حتی فرزند معرفی کرد و گفت: با نفوذ دشمن این افراد به جایی می‌رسند که تابلوی خودی دارند اما شناسنامه غیر خودی.

وی با بیان نمونه نفوذ دشمن گفت: برخی از کربلا، درس مذاکره می‌گیرند در حالی که امام حسین علیه السلام نه مذاکره بلکه به دشمن نهیب زد و دشمن را نصیحت نمود.

مدیرمسئول کیهان طرح مارپیج سکوت توسط دشمن را یادآور شد و تصریح کرد: دشمن کلام نیروهای انقلابی را در دالان سکوت قرار می‌دهد تا نشان دهد که کلام انقلابی مربوط به عده‌ای قلیل است.

شریعتمداری ادامه داد: وظیفه اصلی حزب الله بالا نگه داشتن پرچم است چرا که طبق فرموده قرآن دشمن هدفش غفلت سپاه اسلام از داشته‌های خود است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها