سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه تاثیر تدفین شهدا در مکان‌های عمومی را در آینده خواهیم دید، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث کم شدن آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ - 29March 2017

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با آسیب‌های اجتماعی ارتباط مستقیم داردسردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به تاثیر تشییع شهدای دوران دفاع مقدس بر جامعه اظهار داشت: هر مقدار روحیه جهادی و شهادت طلبی بین مردم و جوانان بیشتر شود، در مقابل، آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود و این دو موضوع به یکدیگر ارتباط مستقیم دارند.

وی افزود: طبق آمار، در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و تشییع شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که باعث ایجاد همدلی و برادری میان مردم می‌شود، تعداد مراجعین به نیروی انتظامی هم کمتر می شود.

سردار اشتری تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم قدردان از خودگذشتی شهدا باشیم و راه آن‌ها را در هر پست و مسئولیتی که هستیم، ادامه دهیم.

فرمانده ناجا با اشاره به تشییع و تدفین شهدا در محله‌های شهر، عنوان کرد: تدفین شهدا در بوستان‌ها و مراکز عمومی باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و به مرور زمان تاثیر این فضای معنوی را خواهیم دید.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی نیز به عنوان خادم شهدا و مردم همکاری‌های لازم جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار