من انقلابی‌ام-145/ حیاتی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خرمشهر آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور است

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه این شهرستان آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور است، گفت: حضور کاروان‌های راهیان نور تاثیر ملموسی بر بهبود وضعیت اقتصاد خرمشهر گذاشته است.
کد خبر: ۲۳۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ - 14March 2017
خرمشهر آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور است«ولی الله حیاتی» فرماندار خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهر برای پذیرایی از زائران و بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: خرمشهر وظیفه تامین غذای زائران را به عهده دارد؛ ضمن اینکه زائران می‌توانند با مراجعه به بازار خرمشهر مایحتاج خود را تامین کنند.
 
وی ادامه داد: زائران می‌توانند از گشت دریایی در ساحل کارون بهره‌مند شوند و سوغات خود را از بازارچه‌ای که در کنار اردوگاه شهید باکری است، تهیه کنند.
 
فرماندار خرمشهر درباره تاثیر حضور زائران بر اقتصاد خرمشهر نیز گفت: ما هنوز در ابتدای راه هستیم؛ اما با تمهیدات پیش‌بینی شده سعی داریم سال به سال در راه تقویت اقتصاد خرمشهر گام‌های بلندی برداریم.
 
حیاتی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته، تاثیر حضور زائران راهیان نور بر وضعیت معیشت مردم خرمشهر ملموس‌تر بوده است.
 
وی در خصوص استقرار زائران در خرمشهر نیز عنوان کرد: زائران در نقاط یادمانی، اردوگاه‌ها و مهمانسراهای دولتی می‌توانند مستقر شوند و به استراحت بپردازند.
 
فرماندار خرمشهر همچنین در خصوص شعار امسال راهیان نور با عنوان «من انقلابی‌ام» گفت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌های امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر، مومنان و مصلحان بوده است. این انقلاب با مردم عجین شده است و مردم آن را از صمیم قلب دوست دارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار