مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

اردوی راهیان نور نشاط را در قلب‌ها جاری می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: سفر راهیان نور نورانیتی با خود به همراه دارد و باعث می‌شود کسانی که در آنجا حضور دارند در قلب خود یک تلألؤ و نشاط حس کنند.
کد خبر: ۲۳۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ - 14March 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین طی سخنانی پیرامون «ارزش‌های اردوهای راهیان نور» اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی که بعد از پایان جنگ اتفاق افتاد راه اندازی اردوهای راهیان نور است.

وی ادامه داد: به‌راستی که راهیان نور؛ رفتن به‌سوی نور است و کسانی که در آن مناطق حضور می‌یابند با نورانیت و انواری از فضائل و کمالات انسانی و الهی آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام معبودی، از آثار ارزشمند اردوهای راهیان نور گفت افزود: اولین آثار راهیان‌نور زنده ماندن یاد، دستاورد و ارزش‌های دوران حماسه در خاطره‌ها است و دیگر آنکه در راهیان‌نور آن ارزش‌ها و حماسه‌ها برای مردم بخصوص نسل جدید تبیین می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) اذعان کرد: از دیگر آثار این اردوها می‌توان به آشنا شدن جوانان با نقطه عطف تاریخ خود اشاره کرد.

به گفته حجت الاسلام معبودی، زمانی که تمام دشمنان دست به دست هم داده بودند که حداقل بخشی از سرزمین ما را جدا کنند با شجاعتی که ملت از خود بروز دادند، این توطئه ناکام ماند.

وی تصریح کرد: راهیان نور موجب آشنایی نسل جدید با مردانی با اراده پولادی شد، مردانی که گوش به‌فرمان ولی خود بودند و توانستند این حماسه را خلق کنند.

حجت الاسلام معبودی در پایان یادآور شد: راهیان نور یک نورانیتی با خود به همراه دارد و باعث می‌شود کسانی که در آنجا حضور دارند در قلب خود یک تلألؤ و نشاطی حس کنند و تلاش کنند که پس از بازگشت نیز این احساس را در خود زنده نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: امید است که تمام کسانی که به دیدار جایگاه شهدا در سرزمین نور می‌روند بتوانند از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها