فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از یک تن تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن و 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ در درگیری با قاچاقچیان مسلح در سراوان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ - 08July 2014

کشف بیش از یک تن تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح در سراوان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح قصد جابهجایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از خودروهای تندرو در محورهای فرعی در حوزه سراوان را دارند، موضوع بهطور ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از مدتها کار اطلاعاتی قاچاقچیان را زیر نظر گرفته تا اینکه در شب گذشته خودروها و مسیر تردد آنها را شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شناسایی یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو 405 متعلق به قاچاقچیان در شب گذشته، تصریح کرد: ماموران به رانندگان خودروها دستور ایست دادند ولی آنها بدون توجه به دستور پلیس با تیراندازی به سوی ماموران اقدام به فرار کردند.
 
این مسئول به درگیری ماموران با قاچاقچیان مسلح اشاره کرد و گفت: پس از مدتی درگیری، قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه برخود اقدام به آتش زدن خودرو تویوتا حامل مواد مخدر کرده و قصد فرار با خودرو پژو را داشتند که با اقدام به موقع ماموران خودرو توقیف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.
 
وی اذعان کرد: ماموران با همکاری نیروهای امدادی آتش را خاموش و در بازدید از خودرو 825 کیلو و 600 گرم تریاک، 3 کیلو و 150 گرم مرفین کشف کردند و 300 کیلوگرم تریاک نیز در آتش امحا شد.
نظر شما
پربیننده ها